پرستاران و پزشکان مکزیکی ماسک و دستکش پیدا نمی نمایند

به گزارش شارژ 10، همزمان که شیوع ویروس کرونا در مکزیک رو به افزایش است پزشکان و پرستاران در بیمارستان های دولتی این کشور نسبت به کمبود تجهیزات محافظتی همانند ماسک و دستکش اعتراض می نمایند.

پرستاران و پزشکان مکزیکی ماسک و دستکش پیدا نمی نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کوشش های دولت مکزیک برای مهار شیوع ویروس کرونا تازه آغاز شده اما کمبود امکانات و تجهیزات محافظتی با اعتراض گسترده پزشکان و پرستان روبرو شده است.

لس آنجلس تایمز گزارش داد، کارکنان پزشکی در سرتاسر مکزیک این هفته دست به اعتصاب زده و هشدار می دهند که کمبود منابع و امکانات زندگی آنها، خانواده هایشان و بیماران را در خطر قرار داده است.

هر چند دولت فدرال اعلام نموده تجهیزات پزشکی به ارزش 150 میلیون دلار در راه است اما جامعه پزشکی مکزیک با نگرانی معتقد است که واکنش دولت خیلی کند است و باعث شده تا نظام پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا آماده نباشد.

بر اساس گزارش لس انجلس تایمز، نظام پزشکی و بهداشتی مکزیک حتی قبل از رسیدن ویروس کرونا با چالش جدی روبرو بود و ظرفیت و توانایی زیادی نداشت.

بر اساس آمار رسمی دولت مکزیک تا به امروز 405 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و پنج نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 866

به "پرستاران و پزشکان مکزیکی ماسک و دستکش پیدا نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرستاران و پزشکان مکزیکی ماسک و دستکش پیدا نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید