پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از 21 خردادماه به سایت محل پذیرش خود مراجعه نمایند

به گزارش شارژ 10، پزشکان متخصص دانشگاه های علوم پزشکی که در هفتمین آزمون استخدامی کشور پذیرفته شده اند از فردا، 21 خردادماه به سایت محل پذیرش خود مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از 21 خردادماه به سایت محل پذیرش خود مراجعه نمایند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای از اعلام نتایج نهایی هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ویژه پزشکان متخصص دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال 1398 اطلاع داد که این نتایج امروز سه شنبه 20 خردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.

پیرو این اطلاعیه پزشکان متخصصی که کارنامه قبولی برایشان صادر شده است، باید از فردا، چهارشنبه 21 خردادماه به وسیله مراجعه به سایت دانشگاه یا دانشکده موردنظر، اطلاعات مربوط به ادامه فرایند استخدامی را کسب نمایند.

داوطلبانی که در زمان های معین شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای آغاز به کار اقدام ننمایند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت. بدیهی است در این گونه موارد با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت نمایندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1043

به "پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از 21 خردادماه به سایت محل پذیرش خود مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از 21 خردادماه به سایت محل پذیرش خود مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید