ورود لاینر معتبر اروپایی به بندر شهید رجایی

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از پهلوگیری کشتی متعلق به خط کشتیرانی مسینا ایتالیا به عنوان یکی از معتبرترین خطوط کشتیرانی جهان در بندر شهید رجایی اطلاع داد.

ورود لاینر معتبر اروپایی به بندر شهید رجایی

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران ابراهیم ایدنی اظهار کرد: کشتی جولی تیتانیو (JOLLY TITANIO) با ظرفیت 3 هزار TEU کانتینر متعلق به خط کشتیرانی مسینا ایتالیا در ترمینال کانتینری شماره دو (اسکله شماره27) بندر شهید رجایی پهلو گرفت.

وی با بیان این که کشتی مذکور مجموعا 646 TEU کانتینر تخلیه و 1000 TEU بارگیری دارد، اضافه کرد: این کشتی پس از عبور از بنادر بارسلونا، کستلون اسپانیا، جنوا و سالرنو ایتالیا به بندر شهید رجایی آمده است.

وی با بیان این که کشتی ایتالیایی از پیشرفته ترین کشتی های کانتینری رو-رو دنیا در سال 2014 است که 280 متر طول و 15 متر آبخور دارد، توضیح داد: در شرایط فعلی، کالاها به وسیله خطوط لاینر به صورت مستقیم وارد بندر شهید رجایی می گردد، در حالیکه پیش از این کالاها نخست به بنادر کشورهای دیگر منتقل و از آنجا با یک کشتی دیگر به ایران حمل می شد.

به گفته ایدنی، این تبادل مستقیم محموله ها بین 40 تا 100 دلار در هر تن هزینه تمام شده کالا را کاهش داده و فعالیت این خطوط کشتیرانی، زمینه توسعه عملیات صادرات، واردات، ترانزیت و ترانشیپ را فراهم می سازد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 494

به "ورود لاینر معتبر اروپایی به بندر شهید رجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود لاینر معتبر اروپایی به بندر شهید رجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید