ورود سازمان بازرسی کشور به پرونده آریا برتر، پای عضو سابق هیئت مدیره هم باز شد

به گزارش شارژ 10، گفته می شود آریا برتر به جز نه میلیارد و ششصد میلیون هیچ پرداختی دیگری به باشگاه استقلال نداشته و همان مبلغ را هم با قرار پرداخت سود روزانه چهل میلیون به صورت قرض به باشگاه پرداخت میکند که با این فرایند باشگاه را بدهکار میکند.

ورود سازمان بازرسی کشور به پرونده آریا برتر، پای عضو سابق هیئت مدیره هم باز شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سازمان بازرسی کل کشور به پفراینده آریا برتر ورود کرده و این پفراینده را به دادگاه جرایم مالی ارجاع داده است. در این پفراینده این مدیر استقلالی که شرکت آریا برتر منتسب به اوست ،متهم ردیف اول و سایر اعضای هیئت مدیره وقت ،دیگر متهمان پفراینده تخلفات مالی این شرکت هستند. ماجرا از این قرار است که در سال 1396 شرکتی از ایرانسل کارگزار باشگاه استقلال میشود و در سال اول قراردادش مبلغ 48 میلیارد تومان و سال بعد مبلغ 52 میلیارد تومان به این باشگاه به صورت بلاعوض پرداخت کرد و طبق قرارداد سال بعد باید با افزایش 20 درصدی رقمی بالغ بر شصت و هفت میلیارد به استقلال پرداخت می کرد، اما با دخالت مدیر استقلالی با شرکت وابسته به ایرانسل قطع همکاری و در فرایندی غیرقانونی،آریا برتر کارگزار باشگاه میشود و چون آریا برتر طی یک سال پرداختی به باشگاه نداشت باشگاه دچار مسائل مالی بسیاری شد و تراز مالی اش،به رقمی نزدیک به شصت میلیارد تومان زیان انباشته رسید.

از طرفی گفته می شود آریا برتر به جز نه میلیارد و ششصد میلیون هیچ پرداختی دیگری به باشگاه استقلال نداشته و همان مبلغ را هم با قرار پرداخت سود روزانه چهل میلیون به صورت قرض به باشگاه پرداخت میکند که با این فرایند باشگاه را بدهکار میکند.این در حالی است که پس از برکناری سعادتمند از باشگاه، یکی از مدیران استقلال همان مبلع نه میلیارد و ششصد میلیون تومان را هم شخصا از حساب باشگاه برداشت میکند!

علاقمندان به استقلال حتما به خاطر دارند به خاطر مخالفت سعادتمند با قرارداد یک طرفه باشگاه و آریا برتر،خلیلزاده که خطر از دست رفتن سود سرشاری را حس میکرد از وی شکایت و حکم جلب او را گرفته بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1685

به "ورود سازمان بازرسی کشور به پرونده آریا برتر، پای عضو سابق هیئت مدیره هم باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سازمان بازرسی کشور به پرونده آریا برتر، پای عضو سابق هیئت مدیره هم باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید