وجود سنسورها و دکمه های مجازی متعدد در طرح اولیه گوشی منعطف جدید موتورولا

به گزارش شارژ 10، به تازگی تصاویری از طراحی اولیه گوشی منعطف آینده موتورولا منتشر شده است که سنسورهای عجیبی را در حاشیه این دستگاه نشان می دهد.

وجود سنسورها و دکمه های مجازی متعدد در طرح اولیه گوشی منعطف جدید موتورولا

به گزارش خبرنگار ، به تازگی طراحی اولیه جدیدی از یک گوشی منعطف دیگر از موتورولا در فضای مجازی منتشر شده است. نکته ای که بیشتر از همه توجه افراد مختلف را به خود جلب کرده، وجود حاشیه های حساس به لمس اطراف این دستگاه است. این مسئله قدری جالب بوده است که کمتر کسی به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر صفحه نمایش این دستگاه توجه کرده است. پیش بینی می شود این الگو متعلق به Razr 2 است که احتمالا در آینده جانشین Razr 2019 خواهد شد.

طراحی های اولیه گوشی منعطف موتورولا

عده زیادی معتقدند موتورولا در سال جاری توانسته است یکی از بهترین طراحی ها را برای گوشی منعطف خود ارائه دهد. درست است که این دستگاه از صفحه نمایشی به بزرگی یک تبلت استفاده نمی کند اما می تواند با طراحی جذاب و لولای قدرتمندش طرفداران بسیاری برای خود جذب کند. اکنون که این طراحی جدید فاش شده ما متوجه شده ایم که موتورولا تازه کار خود را در دنیای گوشی های منعطف شروع کرده و برنامه های زیادی برای آن دارد.

رشد سامسونگ، هوآوی و شیائومی و کاهش فروش اپل و نوکیا در بازار سه ماهه گذشته اروپا

حسگرهای عجیب گوشی بعدی منعطف موتورولا

در طراحی اولیه منتشر شده ما یک دستگاه را مشاهده می کنیم که توسط هشت حسگر لمسی جانبی احاطه شده است. گفته می شود این حسگرها در واقع دکمه های مجازی هستند که هر کدام برای فعال سازی قابلیت های مختلف تعبیه شده است. حتی می توان از این دکمه ها به صورت ترکیبی برای عملکردهای خاص استفاده کرد.

یکی از خبرگزاری های فناوری گفته است که می توان با استفاده از این هشت دکمه بیش از 20حرکت و دستور مختلف را به گوشی هوشمند داد و نرم افزارهای متفاوت را با آن ها اجرا کرد. برای مثال فرض کنید بدون نیاز به باز کردن گوشی می توان با زدن دکمه های دستگاه به صورت ترکیبی دوربین سلفی را باز کرد. حتی می توان دستیار صوتی گوگل را برای انجام کارهای مختلف فعال کرد.

اما آیا می توان نکات منفی این طراحی را نادیده گرفت؟ آیا موتورولا برای آن ها چاره ای اندیشیده است. تصور کنید که هنگامی که گوشی هوشمند خود را در دست دارید با هر تماس حاشیه آن با دستان شما یک عملکرد جدید فعال شود؛ آیا این مسئله برای شما قابل قبول است؟ اگر قرار باشد این طراحی اولیه به یک نمونه واقعی تبدیل شود حتما این شرکت برای این مسائل چاره ای می اندیشد اما همان طور که می دانید انتشار طراحی اولیه به هیچ وجه به معنی نهایی شدن نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 579

به "وجود سنسورها و دکمه های مجازی متعدد در طرح اولیه گوشی منعطف جدید موتورولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود سنسورها و دکمه های مجازی متعدد در طرح اولیه گوشی منعطف جدید موتورولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید