هیچگونه مورد تازه ابتلا به کرونا در چین ثبت نشد

به گزارش شارژ 10، چین که طی هفته های اخیر با افزایش موارد ابتلا به کرونا از نوع دلتا روبرو بود امروز اعلام نمود هیچگونه مورد نو ابتلا به کرونا را در خاک خود ثبت نکرده است،

هیچگونه مورد تازه ابتلا به کرونا در چین ثبت نشد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، چین که طی هفته های اخیر با افزایش موارد ابتلا به کرونا از نوع سویه دلتا روبرو بود روز دوشنبه گفت هیچگونه مورد نو محلی ابتلا به کرونا را در خاک خود ثبت ننموده است، این موضوع از یک ماه پیش تا به امروز بی سابقه بوده و نشان می دهد شیوع کرونا در این کشور مهار شده است.

این کشور آسیایی که به طور گسترده شیوع کرونا را در بهار سال 2020 مهار نموده بود از ماه ژوئیه با افزایش موارد ابتلا در خاک خود روبرو شد. این افزایش شیوع در حالی روی داد که چین تدابیر بسیار سختگیرانه ای را در مورد کرونا اتخاذ نموده بود.

فرودگاه نانکین در شرق چین به اسم کانون نو شیوع شناسایی شده بود و سپس سویه نو دلتا به حدود نیمی از استان های این کشور توسعه پیدا کرد و بیش از یک میلیون بیمار بر جای گذاشت. بعلاوه توسعه سویه دلتا قرنطینه کردن میلیون ها نفر از ساکنان چین را در پی داشت.

این موارد جدی ترین موارد شیوع کرونا پس از مهار آن در چین بوده است. بعلاوه شهر های پکن و شهر ووهان در مرکز چین که در شیوع اولیه کرونا در دنیا تدابیر بسیار سختگیرانه اتخاذ و جمعیت 11 میلیونی خود را قرنطینه نموده بودند در دوره نو هم به کانون شیوع تبدیل شدند.

چین روز دوشنبه هیچگونه مورد نو ابتلا به کرونا را در خاک خود گزارش نکرد که این موضوع از شانزدهم ژوئیه تا به امروز بی سابقه بوده است.

با این حال این کشور از ثبت 21 مورد نو کرونا اطلاع داد که از خارج از این کشور به چین باز می گشتند. چین هیچ تسامحی در مورد مقابله با ویروس کرونا از خود نشان نمی دهد و هرگونه کانون نو کرونا را ریشه کن می نماید. این در حالی است که سویه بسیار مسری دلتا در کشور های همسایه به ویژه میانمار بسیار شایع است.

این کشور از قرنطینه، آزمایشات سراسری و هم برنامه های کاربردی تلفن همراه برای جابجایی افراد و بیماران بهره می برد.

چین بعلاوه ورود به کشور را برای اتباع خارجی همچنان ممنوع نموده است شهروندان چینی که وارد خاک این کشور می شوند باید قرنطینه اجباری را سپری نمایند.

بر اساس آخرین آمار که روز شنبه منتشر شد کشور پرجمعیت چین تا به امروز یک میلیارد و نهصد و چهل میلیون دوز واکسن که فراوری این کشور بود به شهروندان خود تزریق نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1747

به "هیچگونه مورد تازه ابتلا به کرونا در چین ثبت نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچگونه مورد تازه ابتلا به کرونا در چین ثبت نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید