نوسازی 9 هزار تاکسی فرسوده در سال 99، با افزایش 150 درصدی قیمت خودرو های تاکسی روبرو هستیم

به گزارش شارژ 10، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های کشور گفت: شاهد افزایش 150 درصدی در حوزه قیمت خودرو هایی هستیم که برای تاکسی استفاده می شوند.

نوسازی 9 هزار تاکسی فرسوده در سال 99، با افزایش 150 درصدی قیمت خودرو های تاکسی روبرو هستیم

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های کشور با اشاره به نوسازی تاکسی های فرسوده اظهار کرد: نوسازی تاکسی های فرسوده همواره در دستور کار تاکسیرانی است و خوشبختانه ما در سال قبل توانستیم 9 هزار دستگاه تاکسی را نوسازی کنیم.

وی ادامه داد: سال جاری هم از ابتدای سال فرایند نوسازی آغاز شده، اما مشکلاتی در این بخش همچنان وجود دارد که یکی از آن قیمت های خودرو است، زیرا به صورت فصلی افزایش پیدا می نماید؛ البته لازم به ذکر است که طرح نوسازی تاکسی های فرسوده از سال 95 آغاز شده است؛ و تا به امروز شاهد افزایش 150 درصدی در حوزه قیمت خودرو هایی هستیم که برای تاکسی استفاده می گردد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های کشور توضیح داد: از طرفی یک سری تکالیف وجود دارد که دولت باید آن را انجام دهد و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار تاکسیران ها قرار دهد و ضروری است اجرایی گردد، زیرا سرعت نوسازی را به شدت افزایش می دهد.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و خبرنگاران هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1575

به "نوسازی 9 هزار تاکسی فرسوده در سال 99، با افزایش 150 درصدی قیمت خودرو های تاکسی روبرو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی 9 هزار تاکسی فرسوده در سال 99، با افزایش 150 درصدی قیمت خودرو های تاکسی روبرو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید