نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال آینده ، حقوق ها چقدر افزایش می یابد؟

به گزارش شارژ 10، رییس کمیسیون تلفیق بودجه 99 نحوه افزایش حقوق ها در بودجه سال آینده را تشریح کرد.

نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال آینده ، حقوق ها چقدر افزایش می یابد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، غلامرضا تاجگردون با اشاره به تایید لایحه بودجه 99 از سوی شورای نگهبان گفت: امروز کار بودجه در فرآیند آنالیز بین شورای نگهبان و مجلس به اتمام رسید و باید بودجه به دولت ابلاغ گردد. شاید خیلی از صاحبنظران و حتی خود من به دلیل اینکه فرایند قانون اساسی در روال طبیعی آنالیز بودجه رعایت نشده باشد ایراد داشته باشیم، ولی واقعیت این است اگر می خواستیم با توجه به شرایط کنونی کشور اول سال، کشور بودجه مصوب داشته باشد طی فرایند اجرا شده الزام آور بود.

وی اضافه نمود: فشار کاری در این بلبشوی کرونا زیاد بود ولی انصافا هم شورای نگهبان بسیار متعهدانه تر به بودجه دقت کرد و برای اولین بار در این سال ها فقط با ما حدود ده ساعت جلسه آنالیز داشت و هم تلفیق متعهدانه توجه کرد و سعی کردیم حقوق ملت تضییع نگردد، اگر چه محدودیت ها زیاد بود.

رییس کمیسیون تلفیق بودجه 99 یادآور شد: مهمترین بخش برای مردم و کارمندان بحث حقوق بود. خیلی ساده این طور شد؛ اول به همه پانزده درصد رشد ضریب داده می گردد (بازنشسته و غیر بازنشسته) بعد آنهایی که حکم شان زیر بیست و هشت میلیون ریال می گردد آن قدر افزایش می یابد تا به این عدد برسند. حتی اگر صد درصد هم زیاد گردد. بعد افراد بین این عدد (دو میلیون و هشتصد هزار تومان) تا شش میلیون تومان به شکل تصاعدی نزولی حکمشان بالای پانزده درصد رشد خواهد داشت و آنهایی هم که بالای شش میلیون تومان دریافت می نمایند هم همان پانزده درصد رشد خواهند داشت، بازنشسته و شاغل.

نماینده مردم گچساران در مجلس در سرانجام گفت: برای فرهنگیان عزیز هم اعتباری گذاشته شد تا رتبه بندی ترمیم گردد تا کمتر از رشد دیگر سازمان ها نشوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 847

به "نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال آینده ، حقوق ها چقدر افزایش می یابد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال آینده ، حقوق ها چقدر افزایش می یابد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید