ناکامی استرالیا از مهار آتش سوزی جنگلی؛ منطقه ای به وسعت ژاپن در آتش سوخت

به گزارش شارژ 10، درحالیکه تا به امروز منطقه ای به وسعت کشور ژاپن در آتش سوزی جنگل های استرالیا نابود شده است، موج جدید حریق جنگلی در این کشور به راه افتاده است.

ناکامی استرالیا از مهار آتش سوزی جنگلی؛ منطقه ای به وسعت ژاپن در آتش سوخت

برای سفر به نرخ تورهای ژاپن با بهترین ها مشورت کنید، از سرزمین آفتاب تابان دیدن کنید با فرهنگ سامورایی آشنا شوید و از خوردن سوشی لذت ببرید.

به گزارش به نقل از خبرگزاری رویترز، درحالیکه تا به امروز منطقه ای به وسعت کشور ژاپن در آتش سوزی جنگل های استرالیا نابود شده است، موج جدید حریق جنگلی در این کشور به راه افتاده است.

بر این اساس، با وجود گذشت چند هفته از آغاز آتش سوزی های گسترده در جنگل های استرالیا، هنوز شعله های آتش در این مناطق زبانه می کشد. در بیست و چهار ساعت گذشته، وزش باد سبب تشدید دامنه حریق در بعضی از مناطق شده است. شدت آتش سوزی به حدی زیاد است که توده هایی از ابر سیاه، آسمان مناطق جنگلی را فراگرفته است. مردم از ترس جانشان از این مناطق گریخته اند. گستردگی حریق به حدی زیاد است که منطقه ای جنگلی به وسعت کشور ژاپن را در کام زبانه های آتش گرفته و نابود نموده است.

کوشش های آتشنشان ها هنوز به اطفای کامل حریق نینجامیده است و مردم از ادامه آتش سوزی و نابودی جنگل و خانه هایشان به شدت خشمگین هستند و تاکید دارند دولت در این زمینه ناکارآمد عمل نموده است. تصاویر هوایی از منطقه جنگلی دچار حریق شده در استرالیا به روشنی نشان می دهد این مناطق در چه وضعی قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 682

به "ناکامی استرالیا از مهار آتش سوزی جنگلی؛ منطقه ای به وسعت ژاپن در آتش سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی استرالیا از مهار آتش سوزی جنگلی؛ منطقه ای به وسعت ژاپن در آتش سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید