فوتبال گیلان در قهقرا!

به گزارش شارژ 10، حدود یک ماه و نیم از انتها فصل مسابقات لیگ های فوتبال ایران گذشته است و هنوز هیچ خبری مبنی بر سر و سامان دریافت تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی اعلام نشده است.

فوتبال گیلان در قهقرا!

به گزارش خبرنگاران، تیم های گیلانی حاضر در لیگ دسته یک فوتبال ایران، یعنی سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در حال حاضر در بدترین شرایط ممکن خود به سر می برند. تیم هایی که به معنای واقعی کلمه بی صاحب هستند.

ملوان هنوز مالک خود را پیدا نکرده است و بعد از خاتمه یافتن فصل هجدهم لیگ دسته یک، تیم به طور کامل خالی شده است و بازیکنان این تیم یک به یک به تیم های دیگر مهاجرت می نمایند. قوهای انزلی هم چنین در خطر کسر امتیازات دیگری هستند. آن ها به علت بدهی که از سرمربی اسبق تیم شان یعنی دراگان اسکوچیچ دارند، در خطر 6 امتیاز منفی و حتی سقوط به لیگ دسته دوم هستند.

از طرفی دیگر، تیم سپیدرود رشت هم وضعیتی مشابه ملوان را دارد. این تیم که بعد از جدایی علی کریمی، با کیومرث بیات و نادر دست نشان کار خود را در لیگ برتر خاتمه برد، سرنوشتش در هاله ای از ابهام واقع شده است. کیومرث بیات که بعد از خاتمه فصل از سمتش استعفا داده بود در سمتش ابقاء شده و با اداره کل وزارت ورزش و جوانان در ارتباط است تا تکلیف نهایی این تیم معین گردد.

اما مسأله ای که حائز اهمیت است در این خلاصه می گردد که چه کسی باید به داد تیم های ملوان و سپیدرود رشت برسد؟ آن چیزی که مشهود است، این است که مسؤولان گیلانی در حال حواله کردن بلاتکلیفی تیم های گیلانی هستند. ممکن است در ظاهر گفته گردد که مسؤولان استان گیلان در حال پیگیری هستند، شاید به ظاهر گفته گردد کسی بی خیال نیست، اما هنوز تیم های گیلانی که جزو تیم های پرطرفدار فوتبال ایران هستند در حالتی کاملاً بلاتکلیف قرار دارند و هیچ آینده ای را نمی توان برای آن ها متصور شد.

مسؤولان استان گیلان باید یک مکانیسم معین برای سر و سامان دریافت تیم های گیلانی معین نمایند. در غیر این صورت همین روند ادامه پیدا خواهد نمود و شاید بدتر از این هم بگردد. اگر کسی واقعاً به فکر تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی نباشد باید طی ماه های آینده شاهد نابودی تیم های محبوب گیلانی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 236

به "فوتبال گیلان در قهقرا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال گیلان در قهقرا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید