فوتبال دنیا، آنچلوتی: اگر چوب جادو داشتم، شیوه آغاز بازی مان را تغییر می دادم

به گزارش شارژ 10، سرمربی آبی پوشان ناپل می گوید تیمش در بازی با سامپدوریا به مانند دو بازی قبلی آغاز خوبی نداشته است.

فوتبال دنیا، آنچلوتی: اگر چوب جادو داشتم، شیوه آغاز بازی مان را تغییر می دادم

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سوم سری A ایتالیا با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میزبان خود، سامپدوریا شدند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما آغازی به مانند دو بازی قبلی مان داشتیم. ما قادر به تغییر اوضاع بودیم، اما این بار در انجام این کار ناموفق بودیم. بار دیگر در نیمه اول نتیجه را با عملکرد بدمان واگذار کردیم به خصوص روی گل اول. ما پس از دریافت گل اول، دچار نگرانی شدیم وبه دردسر افتادیم.

وی اضافه نمود: به نظرم احتیاج نداریم که تا این حد تغییر کنیم و تنها باید بازی را با تمرکز بیشتری آغاز کنیم. این نوع عملکرد اصلاً قابل قبول نیست. دفاع ما قدرت لازم را نداشت، اما مشکل ما این بود که هافبک ها و مهاجمان ما فشار لازم را به بازیکنان حریف نیاورند.

سرمربی آبی پوشان ناپل با اشاره به استراحت دادن به مارک هامسیک و خوسه کایخون در این بازی نیز گفت: اینکه ما در این بازی به مشکل خوردیم، نشان می دهد که من تصمیمات اشتباهی گرفتم، اما حقیقت این است در مجموع عملکرد کل تیم خوب نبود.

آنچلوتی در خاتمه اعلام نمود: در نیمه دوم سعی کردیم به بازی برگردیم. اگر چوب جادو داشتم، مایل بودم شیوه آغاز بازی مان را تغییر بدهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 30

به "فوتبال دنیا، آنچلوتی: اگر چوب جادو داشتم، شیوه آغاز بازی مان را تغییر می دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آنچلوتی: اگر چوب جادو داشتم، شیوه آغاز بازی مان را تغییر می دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید