فریرا: بازی با پرسپولیس، بازی خداحافظی من و ژاوی است

به گزارش شارژ 10، مانوئل فریرا پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا، اینطور حرف می زند: این بازی برای السد خاص است چون هر بار که به آزادی آمده همواره برای یک موضوع خاص بازی شده یا برای صعود یا سر گروهی اما الان شرایط فرق می نماید و پرسپولیس از مسابقات حذف شده و ما برای پیروزی به اینجا آمدیم.

فریرا: بازی با پرسپولیس، بازی خداحافظی من و ژاوی است

سرمربی السد در پاسخ به این سوال که قرار هست در بازی با پرسپولیس ژاوی از دنیای بازیگری خداحافظی کند و آیا این بازی آخرین سرمربیگری شما در تیم السد خواهد بود، می گوید: بله، بازی با پرسپولیس بازی خداحافظی من با السد برگزار می گردد و همچنین فوتبال بازی کردن ژاوی نیز به انتها می رسد. این بازی برای ما بسیار خاص و حائز اهمیت است. البته با توجه به این که در جدول امتیازات دو تیم متفاوت است هیچ فشاری روی دو تیم وجود ندارد. پرسپولیس از گروه دیگر صعود نمی کند و ما نیز از گروه مان صعود نموده ایم. البته امیدوارم جو خوبی در استادیوم وجود داشته باشد و طرفداران زیادی بیایند تا این بازی برای من و ژاوی تبدیل به یک بازی خاطره انگیز گردد. او درباره شکست اخیر السد در فینال امیرکاپ اینطور شرح می دهد: امیرکاپ تمام شد و به تاریخ پیوست، فوتبال همین است یک روز شما برنده می شوید و یک روز بازنده، اما ما سال جاری یک فصل رویایی را گذراندیم، هم قهرمان شدیم و هم رکوردهای خوبی را ثبت کردیم. در آسیا نیز از گروه مان صعود کردیم و امیرکاپ دیگر تمام شده است، هرچند که من قبول دارم این بازی، بازی خوبی نبود. اما ما الان با پرسپولیس بازی داریم و چیزی که مهم است این است که ما بتوانیم در این بازی پیروز شویم و به عنوان تیم نخست از گروه مان صعود کنیم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم تا در آنجا کار راحت تری داشته باشیم.

فریرا در باره اینکه آیا السد بعد از بازی در فینال امیرکاپ فرصتی برای ریکاوری داشته است یا خیر؟ میگوید: تقریباً به طور مستقیم برای این بازی آماده شده ایم و فرصت خاصی نتوانستیم داشته باشیم. همانطور که گفتم فردا یک بازی متفاوت است، اما یادمان نرود که السد همواره به حضور در فینال ها عادت دارد، برای همین ما سعی می کنیم فردا بازی خوبی داشته باشیم، چرا که این بازی را خیلی ها تماشا خواهند کرد.

2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 206

به "فریرا: بازی با پرسپولیس، بازی خداحافظی من و ژاوی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریرا: بازی با پرسپولیس، بازی خداحافظی من و ژاوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید