تصمیم نهایی گل محمدی درباره جذب شجاع خلیل زاده ، کاپیتان تیم ملی هم در فهرست پرسپولیس نهاده شد

به گزارش شارژ 10، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد به خدمت گرفتن شجاع خلیل زاده را ندارد. تصمیمی که با واکاوی گذشته، کاملا درست به نظر می رسد.

تصمیم نهایی گل محمدی درباره جذب شجاع خلیل زاده ، کاپیتان تیم ملی هم در فهرست پرسپولیس نهاده شد

به گزارش خبرنگاران، در روزهایی که حدس هایی در خصوص فهرست یحیی گل محمدی برای تقویت پرسپولیس می گردد، سرمربی سرخپوشان جذب یک مدافع، یک هافبک بازیساز و یک مهاجم را در دستور کار قرار داده است.

این در حالی است که مسوولان باشگاه در گام نخست نتوانستند طبق خواسته سرمربی تیم پیش روند و رضا شکاری از چنگ سرخپوشان پرید و به سپاهان پیوست. در ادامه حالا سرخپوشان در کوشش هستند تا حضور یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید و هافبک سپاهان را نهایی نمایند.

در روزهای گذشته نام شجاع خلیل زاده از سوی بعضی رسانه ها برای حضور در جمع سرخپوشان مطرح می شد. این بازیکن سه فصل پیش در شرایطی پرسپولیس را به مقصد الریان قطر ترک کرد که جدایی او و نحوه فسخ قراردادش ناراحتی هایی را به وجود آورد. او دقیقا قبل از فینال آسیا و در حالیکه پرسپولیس احتیاج مبرمی به حضور داشت، تیم را ترک کرد و به قطر رفت و بوسه اش بر لوگوی الریان، موجی از ناراحتی را در بین طرفداران پرسپولیس ایجاد کرد.

اکنون سرمربی سرخپوشان که روی حفظ شان و اعتبار نام پرسپولیس تاکید زیادی دارد، قصد ندارد تا او را دوباره شاگرد خود کند.

به همین دلیل بعید است خلیل زاده تا زمانی که گل محمدی در این تیم حضور دارد، پرسپولیسی گردد مگر اینکه اتفاق تازه ای رخ دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2244

به "تصمیم نهایی گل محمدی درباره جذب شجاع خلیل زاده ، کاپیتان تیم ملی هم در فهرست پرسپولیس نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نهایی گل محمدی درباره جذب شجاع خلیل زاده ، کاپیتان تیم ملی هم در فهرست پرسپولیس نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید