فدراسیون فوتبال سایر پاداش های فوتسال و حقوق معوقه مربیان را بدهد

به گزارش شارژ 10، علی صانعی سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران و مدیر فنی سابق تیم بانوان در مورد پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال بانوان بابت قهرمانی سال 2018 در آسیا به خبرنگاران گفت: ابتدا باید از فدراسیون تشکر کرد که در این مدت، این پاداش را پرداخت کردند اما باید قبول کرد در این چند سال ارزش پول کم شد. با آن 22 میلیون تومان در همان سال 2018 می شد 5 سکه بهار آزادی خرید ولی الان پول دو سکه هم نمی گردد. ارزش پول نسبت به آن زمان یک سوم یا یک چهارم شده است.

فدراسیون فوتبال سایر پاداش های فوتسال و حقوق معوقه مربیان را بدهد

وی با اشاره به کسر اقتصادیات از پاداش تیم فوتسال بانوان توضیح داد: توقع بود اقتصادیات از این پاداش کسر نمی شد یا فدراسیون خودش این اقتصادیات را پرداخت می کرد. به هر حال ملی پوشان هم ابتدا بابت پرداخت پاداش از فدراسیون تشکر کردند ولی گلایه هم داشتند که چرا مبلغ اقتصادیات کسر شده است. همانطور که گفتم ارزش پول نسبت به آن موقع یک سوم یا یک چهارم شده است. در این موضوع هم فدراسیون قبل مقصر بود.

مدیر فنی سابق تیم ملی فوتسال بانوان یادآور شد: اگر گلایه ای بابت کسر اقتصادیات می گردد به دلیل ارزش اقتصادی اش نیست. ما نه با 2 میلیون تومان ثروتمند می شویم نه فقیر. ارزش کار بچه های تیم ملی بالاتر از این حرف هاست. هیچکس در تیم ملی برای پاداش بازی نمی کند و بازیکنان و مربیان فقط دنبال شاد کردن مردم هستند. بحث ما درباره تیم بانوان پررنگ تر است چون کاری که انجام می دهند در شرایط نابرابر است. آنها در شرایط نابرابر تمرین و کار می نمایند و حتی دیده نمی شوند.

صانعی با اشاره به قهرمانی اش با تیم فوتسال جوانان ایران در سال 2017 در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: فدراسیون فوتبال مصوب نموده بود که تیم جوانان در صورت قهرمانی نفری 10 میلیون تومان پاداش می گیرند. آن قهرمانی زودتر از قهرمانی بانوان بود ولی پاداشش را نداده اند. امیدوارم نسبت به پرداخت آن پاداش هم اقدام گردد. همچنین نیمی از پاداش قهرمانی با تیم ملی فوتسال بزرگسالان در سال 2018 باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتسال جوانان در سرانجام تاکید نمود: حق و حقوق کادر فنی تیم های ملی هم در دو سال گذشته پرداخت نشده است. محمد هاشم زاده مربی تیم بزرگسالان به دلیل همین مسائل اقتصادی به تیم گیتی پسند رفت. امیدوارم پرداخت پاداش ملی پوشان بانوان آغاز خوبی باشد تا هم دیگر پاداش ها را بدهند و هم حقوق معوقه کادر فنی بزرگسالان و جوانان را.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1578

به "فدراسیون فوتبال سایر پاداش های فوتسال و حقوق معوقه مربیان را بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال سایر پاداش های فوتسال و حقوق معوقه مربیان را بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید