عالیشاه: باید فاصله مان با عمان را در عمل هم نشان دهیم

به گزارش شارژ 10، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تفاوت سطح فوتبال ایران با کشورهایی نظیر عمان زیاد است اما باید این را در بازی هفته آینده هم در عمل دوباره نشان دهیم.

عالیشاه: باید فاصله مان با عمان را در عمل هم نشان دهیم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، امید عالیشاه در گفت وگو با سایت فدراسیون فوتبال با اشاره به گذشت سه روز از اردوی تیم ملی در دبی گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را در دبی انجام می دهیم و آماده می شویم تا پنج شنبه هفته بعد دیدار با عمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. فکر می کنم عمان در مقایسه با گوام و هند حریف سرسخت تری برای ما خواهد بود، به ویژه اینکه بازی ما برابر این تیم در مسقط برگزار می گردد و شرایط آب و هوایی به نفع حریف خواهد بود.

وی ادامه داد: سطح فوتبال ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس از زمین تا آسمان است اما احتیاج داریم هفته بعد این موضوع را دوباره در عمل نشان دهیم.

هافبک تیم ملی درباره دومین حضورش در تیم ملی هم اظهار داشت: مرتبه اولی که یک بازیکن وارد اردوی تیم ملی می گردد، مطمئناً با دفعات بعدی متفاوت است. اکنون من شرایط سبک تری دارم، در مجموع فکر می کنم فضای تیم ملی بسیار خوب است و ترکیب تیم را تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل می دهند که این موضوع خیلی به تیم ملی یاری نموده است. امیدوارم من هم بتوانم برای تیم ملی مثمرثمر باشم و بتوانم به تیم ملی کشورم یاری کنم. فضای موجود در تیم ملی خیلی راحت تر از چیزی است که پیش بینی می کردم و این جو به بازیکنان یاری می نماید که به آسانی قابلیت های خود را ارائه نمایند.

عالیشاه ضمن اشاره به کار با کی روش در تیم ملی و برانکو در پرسپولیس گفت: این شانس یک بازیکن است که می تواند با مربیان بزرگ کار کند و حتماً این تجربه به بازیکن در آینده یاری می نماید. کی روش و برانکو از بزرگترین مربیان خارجی فوتبال ایران هستند و هر دو کارنامه بسیار خوبی از خودشان به جا گذاشته اند. من در یک سالی که تقریباً با برانکو بوده ام یا همین دو اردویی که با کی روش پشت سر گذاشته ام نکتات زیادی یاد گرفته ام که حتماً می تواند در آینده به فوتبالم یاری کند.

وی درباره انگیزه خود برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی بیان کرد: همه بازیکنان دوست دارند، یکی از بازیکنان اصلی تیم باشند. من هم مستثنی نیستم. اگر کسی بگوید دوست ندارد در ترکیب باشد، دروغ گفته است. من هم انگیزه بسیار بالایی دارم که بتوانم خودم را به ترکیب اصلی تیم وارد کنم و برای این هدف همه تلاشم را به خرج می دهم.

عالیشاه در خصوص پیروزی پرسپولیس در تبریز بعد از چهارده سال گفت: نمی گردد گفت که چهارده سال در تبریز نبرده ایم چرا که تراکتورسازی تازه پنج سال است به لیگ برتر بازگشته است. اصلاً من به این اعداد و ارقام اعتقادی ندارم. مهم پیروزی پرسپولیس بود که به دست آمد. مطمئن هستم اگر مسائل کمتر گردد، شرایط تیم بهتر هم خواهد شد. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی درباره صعود پرسپولیس به یک چهارم جام حذفی هم گفت: مطمئناً جام حذفی بهترین و کوتاه ترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا است. اگر تیمی نتواند در لیگ برتر به نتایج دلخواه برسد، جام حذفی می تواند یاری خیلی خوبی باشد اما ما هنوز لیگ را هم تمام شده نمی دانیم چرا که تنها هفت هفته از لیگ برتر گذشته است و با توجه به بازی هایی که در تهران داریم امید زیادی خواهیم داشت که وضعیت جدول را تغییر دهیم.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: در این هفته های ابتدایی نتیجه چند بازی را روی بدشانسی از دست دادیم. در چند بازی هم با اشتباه سهوی داوران نتایج را از دست دادیم. یکی، دو بازی هم مثل بازی با ذوب آهن را باید می بردیم. 5 - صفر یا 5 - یک می توانستیم آن بازی را ببریم اما دو بر یک باختیم و آقای فغانی به اشتباه یک پنالتی به ضرر ما گرفت که بعداً اذعان کرد که در آن صحنه مرتکب اشتباه شده است. به هر حال اینها گذشته است و باید شرایطی که در آینده داریم بهتر از این باشد. طرفداران از پرسپولیس انتظار دارند و حق هم با آنهاست.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 422

به "عالیشاه: باید فاصله مان با عمان را در عمل هم نشان دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: باید فاصله مان با عمان را در عمل هم نشان دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید