اورسجی: هدف گذاری برای کبدی کسب دو طلای جاکارتا است، تیم های حریف را بررسی می کنیم

به گزارش شارژ 10، رییس فدراسیون کبدی گفت: تمام کوشش ما این است که تیم بانوان و آقایان در فینال بازی های آسیایی جاکارتا حضور داشته باشند، هدفگذاری ما کسب مدال طلا است.

اورسجی: هدف گذاری برای کبدی کسب دو طلای جاکارتا است، تیم های حریف را بررسی می کنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، عباس اورسجی در مورد اردوهای تیم ملی کبدی آقایان و بانوان برای آماده سازی در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: این هشتمین مرحله اردوی آقایان است که در مجموعه ورزشی انقلاب در حال پیگیری است. همچنین هشتمین مرحله اردوی بانوان نیز در شهر انزلی در حال اجرا است. شرایط تیم ها در هر دو بخش خیلی خوب پیش می رود. با برنامه ریزی کادر فنی کبدی بازان در شرایط آب و هوایی جاکارتا نیز قرار گرفته اند. قطعا در مرداد ماه آب و هوای جاکارتا شرجی است و باید اردوها را در شرایط یکسانی با آنجا برگزار کرد. بعضی اردوها در سطح بالاتر از دریا در نظر گرفته شد تا توان هوازی ورزشکاران بالا برود. اکنون نیز به همسان سازی احتیاج داریم و به همین دلیل بانوان در انزلی که هوایش شرجی تر است تمرین می نمایند.

وی ادامه داد: به مربیان تیم ملی مردان و زنان اجازه دادیم که اردوها را با 21 - 20 بازیکن ادامه دهند. معمولا هر چه اردوها به آخر نزدیک می گردد باید تعداد نفرات کمتر گردد. ولی از ما خواستند که بازیکنان بیشتری در اردوها حضور داشته باشند تا در ملاقاتهای تدارکاتی محک جدی بخورند و انتخاب نهایی بعد از ملاقاتهای تدارکاتی انجام گردد. ما هم این اجازه را به آن ها داده ایم و هنوز ازدوهای تیم ملی با نفرات زیادی در حال پیگیری است.

وی در مورد ملاقاتهای تدارکاتی گفت: اولین ملاقات تدارکاتی برای تیم ملی مردان در اوایل تیرماه در دوبی فراهم شده است که شش کشور خوب دنیا در آن رقابت ها حضور دارند. البته ما تیم اصلی را اعزام نمی کنیم شش، هفت بازیکن اصلی را نگه می داریم و مابقی که باید روی انتخاب شان تمرکز گردد اعزام خواهیم کرد. با این کار می خواهیم که تیم بررسی نگردد و از طرفی هم سرمربی و کادر فنی با خیال راحت بازیکنان نهایی را انتخاب نمایند.

اورسجی گفت: یک فرصت دیگر هم 20 تیر ماه در هند برای هر دو تیم آقایان و بانوان ایجاد شده است تا با تیم ملی هند ملاقات تدارکاتی داشته باشند. شورای برون مرزی و همچنین کشور هندوستان با این اردوی تدارکاتی موافقت نموده اند. این ملاقات تدارکاتی با هند برای اولین بار رخ داده است، فرصت خوبی برای تیم ملی است که به لحاظ روانی آماده گردد. فکر می کنم این اتفاق خیلی خوبی خواهد بود.

رییس فدراسیون کبدی گفت: در بخش بانوان در هر اردو فیلم تمرینات گرفته می گردد و با حضور مربیان و کادر فنی در فدراسیون بررسی می گردد و فرایند رشد را تجزیه و تحلیل می کنیم. از تجربه مربیان آقا هم اگر احتیاج باشد به تیم بانوان انتقال می دهیم. تا یک تیم خوب و منسجم در بخش بانوان داشته باشیم. در بخش آقایان خیالمان تا الان راحت است. همه برای کسب طلا کوشش خود را می نمایند. من فکر می کنم هیچ موقع این قدر اردوهای خوبی نداشتیم. تیم آماده است و این آمادیگی را می خواهیم اول در دوبی به سایر کشورها نشان دهیم.

او گفت: تمام کوشش ما در راستای این است که تیم بانوان و آقایان در فینال بازی های آسیایی جاکارتا حضور داشته باشند. هدفگذاری سرمربی تیم ملی آقایان و بانوان جنگیدن برای کسب طلا است. مسابقات قهرمانی آسیا گرگان که دو تیم ملی ما مدال برنز گرفتند، مقداری نگرانی برای ما ایجاد کرد. آن سومی صرفا ضعیف بودن تیم ملی ما نبود، بلکه سایر کشورها مثل کره و پاکستان خیلی پیشرفت نموده بودند. کره در بخش بانوان خیلی قوی شده بود و ما را در ایران شکست داد، ولی ما اکنون تمامی اردوها و ملاقاتهایشان را بررسی می کنیم. برنامه ریزی کردیم تا در بخش تیم ملی بانوان مقابل تیم های سریلانکا، تایلند و کره تاکتیک های مختلفی را ارائه دهند. در بخش آقایان هم رقبای جدی هند و پاکستان و کره هستند و پیش بینی این است تیم ملی ایران در هر دو بخش زنان و مردان در فینال حضور داشته باشد.

اورسجی گفت: فکر می کنم 90 درصد محتمل است که در فینال حضور داشته باشیم، ولی تمام کوشش و هدف ما کسب مدال طلا است. از مربیان و بازیکنان خواستم که هر آن چه که برای موفقیت احتیاج است مثل محل تمرین، شهر تمرین، البسه ورزشی و ... بخواهید و فدراسیون در اختیار شما قرار خواهد داد. اصلا کوتاهی برای تجهیزات نداریم چون وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک یاری های خوبی کردند، در بخش اعتبارات خوب ورود کرد و هر ماه یاری های خود را انجام می دهد. حقوق ورزشکار افزایش داریم و البسه در هر اردو فراهم است تا بچه ها شرایط خوبی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 634

به "اورسجی: هدف گذاری برای کبدی کسب دو طلای جاکارتا است، تیم های حریف را بررسی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورسجی: هدف گذاری برای کبدی کسب دو طلای جاکارتا است، تیم های حریف را بررسی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید