صنعت خودرو سازی باید از حالت نیمه رکود خارج شود

به گزارش شارژ 10، کلانتری در سفر به بم گفت: صنعت خودرو سازی به دلایل مختلف و نیاز تنخواه و برخی مقررات در حالت نیمه رکود قرار داردکه باید تسهیل شود

صنعت خودرو سازی باید از حالت نیمه رکود خارج شود

به گزارش خبرنگار از، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر به بم گفت: چند مشکل جدی برای مردم ایجاد شده است اول برای کشاورزان آفت زنجره خرما و خشکیدگی خوشه خرما است که بیش از 80 هزار تن از محصولات خودشان را از دست داده اند.

او ادامه داد: مشکل دیگر آب است که در تمام کشور مشکل عمومی بوده و باید صرفه جویی شود، مشکل دیگر تجهیز بیمارستان ها و همچنین ساخت بیمارستان ها در فهرج و نرماشیر است که باید تکمیل شود، همچنین صنعت خودرو سازی به دلایل مختلف و نیاز تنخواه و برخی مقررات در حالت نیمه رکود قرار داردکه باید تسهیل شود.

کلانتری یکی از خواسته های اصلی 4 شهر شرق استان را عمران شهری اظهار داشت و اضافه کرد: آسفالت کوچه ها و معابر و خیابان ها و سامان دهی جوب های آب از خواسته های دیگر مردم شرق استان بود.

او بیان داشت: مسئله جدی در شرق استان اشتغال است و با توجه به کمبود آب نمی توان به توسعه کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلیفشار وارد کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در خصوص نگاه ویژه به صنعت خودروسازی ارگ جدید بم گفت: صنعت خودرو سازی از مسائل کشور است و فرقی نمی کند در کجای کشور باشد همه مسائل را رئیس جمهور دنبال می کند و این وظیفه دولت است، اما یکسری مسائل زود حل می شود ویکسری مسائل زمان بر است.

آتش سوزی در تالاب بین المللی هامون /حریق مهار شد

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 564

به "صنعت خودرو سازی باید از حالت نیمه رکود خارج شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت خودرو سازی باید از حالت نیمه رکود خارج شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید