سیمئونه: نگران نتایج مان در لیگ قهرمانان هستیم، مارادونا؟ یک اسطوره از جمع ما جدا شد

به گزارش شارژ 10، سرمربی اتلتیکومادرید می گوید نگران نتایجی است که تیمش این فصل در لیگ قهرمانان اروپا کسب نموده است.

سیمئونه: نگران نتایج مان در لیگ قهرمانان هستیم، مارادونا؟ یک اسطوره از جمع ما جدا شد

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در چهارمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم واندا متروپولیتانو تن به تساوی بدون گل مقابل لوکومتیو مسکو دارند تا شرایط برای صعود پیچیده گردد، پس از این بازی گفت: البته که بابت نتایجی که در لیگ قهرمانان کسب نموده ایم، نگران هستیم و می دانیم که با مشکلاتی این تورنمنت را شروع نموده ایم.

وی همچنین با اشاره به گلی که کوکه در صدمین بازی اروپایی اش برای اتلتیکومادرید به ثمر رساند، اما داور با استفاده از یاری داور ویدئویی (VAR) آن را مردود گفت، گفت: ما در دو بازی اخیرمان موقعیت های زیادی خلق نموده ایم و در این بازی هم به گل رسیدیم که متأسفانه داور آن را آفساید گفت.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو همچنین درباره درگذشت هموطنش اعلام کرد: سخت است که وقتی به شما زنگ می زنند و خبر درگذشت دیه گو مارادونا را می دهند. در این شرایط با خود می گویید دیه گو نمی تواند بمیرد. یک اسطوره از جمع ما جدا شد، یک آرژانتینی که با سرکشی خاص خود و با نکات مثبت و منفی خود می جنگید، اما همواره رو به جلو حرکت می کرد. راه هیجان زده شدن در فوتبال، نگاه کردن به بازی او بود.

سیمئونه توضیح داد: مارادونا همواره با ما خواهد بود به خصوص ما آرژانتینی ها. او اسطوره ای بود که نبودش باعث ناراحتی و پوچی ما می گردد. خانواده مارادونا را از همین جا با قلبی آکنده از درد، به آغوش می کشم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1322

به "سیمئونه: نگران نتایج مان در لیگ قهرمانان هستیم، مارادونا؟ یک اسطوره از جمع ما جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: نگران نتایج مان در لیگ قهرمانان هستیم، مارادونا؟ یک اسطوره از جمع ما جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید