تور چین ارزان: سیفی: سطح مسابقات جنگجویان ووشو فوق العاده بود، بعد از بازی های آسیایی به چین می روم

به گزارش شارژ 10، قهرمان ووشو کشورمان درباره مسابقات جنگجویان این رشته توضیحاتی را اعلام کرد.

تور چین ارزان: سیفی: سطح مسابقات جنگجویان ووشو فوق العاده بود، بعد از بازی های آسیایی به چین می روم

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

محسن سیفی قهرمان ووشو کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، درباره قهرمانی اش در مسابقات مبارزات جنگجویان ووشو اظهار کرد: هر استان ورزشکار منتخب خود را به این مسابقات فرستاده بود و من هم از استان زنجان در این رقابت ها شرکت کردم و خدا را شکر توانستم در وزن 75- کیلوگرم مدال طلا بگیرم و به مرحله نهایی راه پیدا کنم.

سیفی درباره سطح مسابقات مبارزات جنگجویان ووشو گفت: سطح این مسابقات فوق العاده بود و همه ورزشکاران از لحاظ کمی و کیفی در سطح بالایی بودند و 25 نفر در وزن من حضور داشتند که رقابت خوبی بین ما وجود داشت و در نهایت توانستم مدال طلا بگیرم.

او درباره جایزه مسابقات مبارزات جنگجویان ووشو بیان نمود: جا دارد از صدیقی رئیس فدراسیون ووشو تشکر کنم که زحمت کشیده بود و جایزه نقدی برای این مسابقات در نظر گرفت. علاوه بر این، مسابقات بی نظیری از سوی فدراسیون ووشو برگزار گردید.

سیفی درباره مرحله فینال مسابقات جنگجویان ووشو گفت: بله، 2 نفر از منتخبین استان ها و نفرات برتر مرحله اول مسابقات جنگجویان ووشو به مرحله فینال راه می یابند و دور نهایی مسابقات در کیش یا تهران برگزار می گردد. امیدوارم در فینال هم بتوانم نتیجه خوبی بگیرم.

قهرمان ووشو کشورمان درباره اینکه استعداد هایی در مسابقات جنگجویان ووشو شناسایی شدند، گفت: جوانان خوبی در این مسابقات بودند و از دل این رقابت ها می توانیم قهرمانان بزرگی را تحویل جامعه ووشو بدهیم.

او درباره اینکه برای شرکت در مسابقات حرفه ای به چین نمی رود، گفت: من می خواستم به چین بروم، اما به خاطر ویروس کرونا شرایط سخت شده است. در حال حاضر نمی توانم به چین بروم و به امید خدا بعد از بازی های آسیایی به چین می روم.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1838

به "تور چین ارزان: سیفی: سطح مسابقات جنگجویان ووشو فوق العاده بود، بعد از بازی های آسیایی به چین می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: سیفی: سطح مسابقات جنگجویان ووشو فوق العاده بود، بعد از بازی های آسیایی به چین می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید