سیدعباسی: برای از سرگیری لیگ باید شرایطش را داشته باشیم، از رفتار مردم متعجب هستم

به گزارش شارژ 10، مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اگر به خاطر شروع لیگ های معتبر خارجی قرار است لیگ مان را ادامه دهیم بهتر است اول شرایط خودمان را بسنجیم.

سیدعباسی: برای از سرگیری لیگ باید شرایطش را داشته باشیم، از رفتار مردم متعجب هستم

داوود سیدعباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیمش گفت: بعد از اعلام برنامه ادامه مسابقات لیگ برتر ما هم بازیکنان خود را به مشهد فراخواندیم تا امروز تست کرونا داده و بعد از آن تمرینات مان را شروع کنیم. هر چند که با شرایط مشهد و شیوع ویروس کرونا نگرانی های زیادی داریم.

وی در پاسخ به این سوال آیا او مخالف ادامه بازی های لیگ هست یا نه؟ عنوان نمود: من اول از همه به سلامت جامعه اهمیت می دهم. حقیقت ماجرا این است که اگر قرار هر روز عوامل یک تیم که نزدیک به 40 نفر می شوند برای ساعاتی کنار یکدیگر باشند قطعا سلامتی آنها به خاطر شیوع ویروس کرونا به خطر می افتد. در این شرایط خانواده های ما هم در خطر مبتلا شدن به ویروس کرونا قرار خواهند گرفت. خیلی بهتر می شد اگر تصمیم دیگری برای آینده لیگ می گرفتند چرا که ویروس کرونا به هیچ فردی شوخی ندارد.

مربی شهر خوردرو در این باره افزود: شاید نظر بعضی این باشد که چرا لیگ های معتبر جهان ادامه پیدا می نماید و ما این کار را نکنیم. قبل از هر چیز ما باید امکانات خود را به آنها مقایسه کنیم. پروتکل های بهداشتی که آنها رعایت می نمایند آیا تیم های ما هم رعایت خواهند کرد؟ اصلا شرایطش مهیا شده است؟ همین تیم خودمان را مثال می زنم؛ واقعا شرایط مشهد همه ما را نگران برگزاری تمرینات نموده است. متاسفانه مردم هم رعایت ننموده و در این تعطیلی به شهرهای مختلف کشور از جمله مشهد و شمال سفر نموده اند.

سیدعباسی اظهار داشت: ترافیک جاده ها را که دیدم واقعا از رفتار مردم تعجب کردم. آنها واقعا اخبار مربوط به ویروس کرونا را نمی خوانند و چطور به این شکل در شهرهای کوچک تجمع می نمایند. نمی دانم شاید من خیلی این ویروس را جدی گرفته ام و مردم خلاف آن فکر می نمایند.

وی در خاتمه گفت: به شخصه عاشق فوتبال بوده و هستم و الان هم برای حضور در تمرینات و بازی ها بسیار مشتاق هستم. اگر شرایط از نظر بهداشتی مهیا باشد همه از شروع دوباره لیگ استقبال می کنیم اما واقعیت چیز دیگری است و حق داریم نگران سلامتی مان باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1013

به "سیدعباسی: برای از سرگیری لیگ باید شرایطش را داشته باشیم، از رفتار مردم متعجب هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: برای از سرگیری لیگ باید شرایطش را داشته باشیم، از رفتار مردم متعجب هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید