رکاب زنی در راستا خیابان کامل

به گزارش شارژ 10، خبرگزاری خبرنگاران- مسعود رنجبریان، شهردار منطقه جهت خیابان شهیدآیت حد فاصل میدان نبوت تا خیابان دماوند را با دوچرخه رکاب زد.

رکاب زنی در راستا خیابان کامل

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، صبح امروز مسعود رنجبریانشهردار منطقه به همراه معاونین و مدیران راستا خیابان شهیدآیت حد فاصل میدان نبوت تا خیابان دماوند را با دوچرخه رکاب زد.

در این بازدید ضمن پایداری بر عهد سه شنبه های بدون خودرو و عدم استفاده از وسایل حمل و نقل دود زا و ترویج دوچرخه سواری، رنجبریان از محل اجرای طرح خیابان کامل بازدید کرد. او گفت: در نظر داریم طرح خیابان کامل را در محور آیت اجرا کنیم و اقدامات متعددی از جمله آرام سازی میدان نبوت،ایجاد راستا دوچرخه،طراحی پیاده راه و اختصاص تمام مدهای حمل و نقل در این راستا انجام خواهد شد.

رنجبریان در ادامه بازدید به جزئیات اجرای طرح خیابان کامل پرداخت و بیان کرد:برنامه های متعددی برای خیابان شهید آیت در نظر گرفته شده از جمله اینکه حدفاصل میدان نبوت تا خیابان سرسبز قرار است طراحی پیاده راه برای سهولت دسترسی شهروندان ایجاد شود و از طرفی با اصلاحات هندسی و بهسازی بر آن هستیم تا آرام سازی میدان نبوت صورت بگیرد.

شهردارمنطقه 8 با اشاره به مهم ترین هدف در بحث خیابان کامل تاکید کرد:یکی از مهم ترین اهداف ما در خیابان کامل تدارک همه مدهای حمل نقل است و از همین رو از جنوب میدان نبوت تا محور دماوند به طول 2/3 کیلومتر راستا دوچرخه ایجاد خواهد شد و در کنار آن راستا پیاده راه و راستا برای حمل و نقل عمومی در نظر گرفته خواهد شد.همچنین در راستا شمال به جنوب خیابان شهید آیت ایجاد 1/8کیلومتر راستا دوچرخه حد فاصل میدان نبوت تا چهارراه تلفنخانه(شهید ثانی) را در نظر داریم که باید در این راستا بهسازی انجام شود.

رنجبریان در سرانجام بازدید به آرام سازی محور دماوند اشاره کرد و افزود:برای ایمن سازی و آرام سازی تقاطع خیابان دماوند و خیابان شهید آیت و تقاطع خیابان آیت و دلسیم مطالعاتی باید صورت بگیرد و در حال حاضر بررسی و مطالعات این محورآغاز شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1625

به "رکاب زنی در راستا خیابان کامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکاب زنی در راستا خیابان کامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید