رنگ مرجانی گوشی پیکسل 4 از سوی گوگل تایید شد

به گزارش شارژ 10، گوشی پیکسل 4 از جدیدترین امیدهای شرکت گوگل است که همانطور که پیش از این شایعه شده بود، در تاریخ 15 اکتبر در نیویورک رونمایی می شود و اکنون خبر رسیده که این گوشی در رنگ مرجانی نیز موجود خواهد شد.

رنگ مرجانی گوشی پیکسل 4 از سوی گوگل تایید شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بر اساس گزارش هایی که از سوی شرکت گوگل منتشر شده است، قرار است گوشی های جدید پیکسل 4 و پیکسل 4 XL در تاریخ 15 اکتبر رونمایی شوند.

روز گذشته شرکت گوگل دعوتنامه هایی رسمی برای این مراسم ارسال کرد و در این میان تبلیغاتی نیز برای این گوشی آغاز شده است.یکی از بیلبوردهای دیجیتال در نیویورک نیز توسط گوگل تصاحب شده است و این بیلبورد تایید می کند که قرار است شاهد رنگ مرجانی گوشی پیکسل 4 باشیم.

گوگل همچنین رنگ آمیزی مرجانی را برای گوشی های آینده تأیید می کند که همراه با سیاه و سفید گزینه سوم خواهد بود. بسیاری از این خبرها توسط منابع آگاه از مدتی پیش به بیرون درز پیدا کرده بود اما اکنون به شکل رسمی تایید شده است. این در حالی است که در اوایل سال جاری گوگل سعی می کرد با نشان دادن طراحی عقب گوشی با افشای اطلاعات غیر رسمی رقابت کند.

به هر ترتیب اگر خبرها و نشت اطلاعات پیشین صحت داشته باشند، هر دو گوشی پیکسل باید مطابق شایعات از تراشه اسنپدراگون 855 (غیر پلاس) ، 6 گیگابایت رم و دوربین عقب دوگانه همراه با یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 16 مگاپیکسلی استفاده کنند. پیکسل 4 کوچکتر می تواند دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی 9080 هرتز 1080p + OLED و باتری 2،800 میلی آمپر ساعتی باشد ، در حالی که XL با داشتن پنل 6.3 اینچی 9040 هرتز 1440p + OLED و باتری 3،700 میلی آمپر ساعت است.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 376

به "رنگ مرجانی گوشی پیکسل 4 از سوی گوگل تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ مرجانی گوشی پیکسل 4 از سوی گوگل تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید