رندرهای رسمی موتورولا اج 30 اولترا فاش شد

به گزارش شارژ 10، شرکت موتورولا قرار است امروز طی مراسمی از محصولات نو خود نظیر گوشی تاشوی ریزر 2022، گوشی هوشمند موتو S30 و موتو X30 پرو رونمایی کند. این محصولات نو ظاهراً قرار بود هفته گذشته در چین رونمایی شوند اما به علت تنش های شدید در منطقه آسیا و ورود نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان این اتفاق نیوفتاد. گزارش های متعددی ادعا کردند که گوشی هوشمند موتو X30 پرو، در واقع همان نسخه ری برند شده موتورولا اج 30 اولترا در بازار جهانی خواهد بود. به همین دلیل افشاگری به نام رولاند کوانت، رندرهای رسمی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته تا نگاهی به طراحی و مشخصات فنی این گوشی هوشمند نو موتورولا داشته باشیم.

رندرهای رسمی موتورولا اج 30 اولترا فاش شد

طبق رندرهای منتشر شده، ظاهراً کاربران باید از بین رنگ های سفید و مشکی موتورولا اج 30 اولترا دست به انتخاب بزنند. در پنل جلویی این گوشی، حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی دیده می گردد و لبه های اطراف نمایشگر نیز خمیده است. گفته می گردد که در زیر این پنل حسگر اثر انگشت برای استفاده کاربران تعبیه شده است. بعلاوه یکی از این تصاویر منتشر شده احتمال می دهد که این گوشی هوشمند مجهز به دوربین زیر نمایشگر خواهد بود.

در قاب پشتی این گوشی هوشمند تازه موتورولا یک سیستم دوربین سه گانه طراحی شده که سنسور اصلی آن دوربین قدرتمند 200 مگاپیکسلی خواهد بود. ظاهراً این سنسور قادر است با فناوری ترکیب پیکسلی 4 در 1، یک خروجی 50 مگاپیکسلی بسیار باکیفیت را ارائه دهد. مدیرعامل این شرکت اعلام نموده، فناوری ترکیب پیکسل 4 در 1 که در این سنسور وجود دارد بسیار بهتر از نمونه 9 در 1 است که در موتو G200 بکار گرفته شده است. بعلاوه این سنسور امکان ترکیب پیکسل 16 در 1 را هم دارد که در این حالت خروجی های 12.5 مگاپیکسلی خواهند شد.

با استفاده از این سنسور تازه انتظار می رود که موتورولا اج 30 اولترا از لنز مبتنی بر فاصله کانونی متغیر استفاده کند که در بین دوربین های موبایل، امری غیرمعمول است اما در حوزه عکاسی حرفه و در میان عکاسان امری کاملاً متعارف به شمار می آید. دکمه کم و زیاد کردن صدا و بعلاوه دکمه پاور این گوشی در سمت راست بدنه تعبیه شده و در سمت چپ آن چیزی دیده نمی گردد. در قسمت پایینی این گوشی هوشمند نیز شاهد درگاه سیم کارت، پورت USB-C، میکروفون و بلندگو هستیم.

گزارش ها ادعا نموده اند که موتورولا اج 30 اولترا مجهز به صفحه نمایش 6.8 اینچی P-OLED است که از رزولوشن +FHD و رفرش ریت 144 هرتزی پشتیبانی می نماید. ظاهراً موتورولا از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده خواهد نمود. این پردازنده تازه که از نظر عملکرد پردازنده و پردازنده گرافیکی حدود 10 درصد سریع تر از قبل شده، به جای لیتوگرافی 4 نانومتری سامسونگ، به یاری فرآیند ساخت 4 نانومتری TSMC فراوری شده است. در کنار این پردازنده، 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 نیز تعبیه خواهد شد.

باتری این گوشی هوشمند 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 125 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می نماید. در کنار سنسور 200 مگاپیکسلی این گوشی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو دیده می گردد. بعلاوه باید به دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند اشاره کنیم که کاربران می توانند از آن در برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. قیمت این گوشی نیز ظاهراً 899 یورو خواهد بود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2099

به "رندرهای رسمی موتورولا اج 30 اولترا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای رسمی موتورولا اج 30 اولترا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید