رفع بحران آبگرفتگی کانال جمع آوری آب های سطحی خیابان پیروزی

به گزارش شارژ 10، مانور مشترک ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 13 و سازمان آتشنشانی با موضوع رفع بحران ناشی از آبگرفتگی و طغیان کانال جمع آوری آبهای سطحی خیابان پیروزی برگزار شد.

رفع بحران آبگرفتگی کانال جمع آوری آب های سطحی خیابان پیروزی

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه در خصوص اجرای مانور آبگرفتگی معابر در این منطقه گفت : با اجرای مانور آبگرفتگی، امکان سنجی لازم و تمامی تمهیدات جهت اعزام امکانات مورد نیاز در راستای مرتفع کردن مسائل و معضلات ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت و تصمیمات مناسب جهت رفع بحران اتخاذ شد.

او هدف از برگزاری این مانور را ایجاد آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران به منظور انجام واکنش مناسب در برابر حوادث احتمالی و ایجاد هماهنگی میان ارگان ها و سازمانهای مربوطه با ستاد مدیریت بحران منطقه، ارتقا سطح آمادگی نیروهای درون سازمانی در تمامی سطوح فرماندهی و عملیاتی بیان نمود.

شهردار منطقه در خصوص جزئیات اجرای مانور گفت : با اعلام آبگرفتگی شدید کانال دفع آبهای سطحی خیابان پیروزی در محله زاهد گیلانی، عوامل ناحیه و ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه و نهاد های تخصصی جهت ارزیابی و رفع خطر به محدوده اعزام شدند.

رحمان زاده ادامه داد : علت حادثه به وجود آمده مسدود شدن کانال دفع آبهای سطحی حد فاصل اتوبان امام علی (ع) تا خیابان افروز به دلیل انباشت زباله در کانال خیابان پیروزی و آب لیفت شدن لوله های کانال که باعث نفوذ آب به داخل مترو خط 4 شده است وهمچنین یکی از کارگران لایروبی اداره مسیل ها نیز در داخل میله دسترسی محبوس گشته است.

او با اشاره به رفع بحران مذکور و اجرای عملیات امداد و نجات خاطر نشان کرد : در این مانور آمادگی کامل اعضای مدیریت بحران سنجش و تجهیزات و ادوات موجود، شرایط و پیامدهای ناشی از بارش ها بررسی، همچنین نقاط قوت و ضعف موجود در این زمینه مشخص شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1354

به "رفع بحران آبگرفتگی کانال جمع آوری آب های سطحی خیابان پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع بحران آبگرفتگی کانال جمع آوری آب های سطحی خیابان پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید