رایزنی دیپلمات های ایران و روسیه درباره سوریه و یمن

به گزارش شارژ 10، تهران (پانا) - علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی امروز با میخائیل باگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه پوتین در امور خاور میانه و آفریقا، ملاقات و پیرامون مسائل خاورمیانه بویژه سوریه و یمن، گفتگو و گفتگو کرد.

رایزنی دیپلمات های ایران و روسیه درباره سوریه و یمن

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش روابط عمومی وزارت خارجه، در این ملاقات دو طرف ضمن اشاره به رایزنی های اخیر به عمل آمده با دولتمردان سوریه و همچنین پترسون نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه درباره اهمیت موضوع مصاحبه های ملی سوریه در قالب کمیته قانون اساسی، بر ضرورت استمرار آن تاکید کردند.

همچنین درخصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه، خاطرنشان کردند که برگزاری این انتخابات، امری قانونی است که براساس قانون اساسی فعلی سوریه صورت می گیرد و باید به قانون اساسی سوریه احترام گذاشته گردد.

در این ملاقات همچنین پیرامون آخرین شرایط بحران یمن، ضرورت شکل گیری مصاحبه های ملی با همکاری سازمان ملل متحد و حمایت سایر بازیگران بین المللی بحث و گفتگو شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1568

به "رایزنی دیپلمات های ایران و روسیه درباره سوریه و یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی دیپلمات های ایران و روسیه درباره سوریه و یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید