راه ها و معابر خراسان رضوی مستعد هر خسارتی است

به گزارش شارژ 10، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: استان ما مستعد هرگونه خسارت در مورد معابر، راه ها، آب بندها، مزارع و منازل مسکونی است.

راه ها و معابر خراسان رضوی مستعد هر خسارتی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وحید قربانی، با اعلام این خبر اظهار کرد: اقداماتی که شرکت آب منطقه ای برای مسیل های داخل مناطق بحرانی مشهد، نیشابور، خواف و تایباد انجام داده اند، به صورت کلی خاطر ما را نسبت به حجم سیل احتاقتصادی در این مسیل ها جمع تر می نماید اما این بدین معنی نیست که حساسیت های ما پایین آمده باشد.

قربانی ادامه داد: فرمانداران ما در سطح استان در حال آماده باش هستند و فضای حاکم بر شهرستان را مدیریت خواهند کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در خصوص اولویت های حاکم بر مدیریت بحران استان گفت: اولویت اول حفظ جان شهروندان، درجه بعد حفظ مناطق مسکونی و بعد نیز در امان ماندن مزارع و باغات مردم از خطرات اقتصادی است که تاکنون در خصوص اولویت اول توانسته.ایم مدیریت خوبی را داشته باشیم.

وی بیان نمود: استان ما مستعد هرگونه خسارت در خصوص معابر، راه ها، آب بندها، مزارع و منازل مسکونی است و در همین رابطه سطح استحکام منازل روستایی ما در سطح استان نسبتا پایین بوده تا جایی که کمتر از 35 درصد از منازل روستایی استان شرایط بادوامی را دارند که اصلا عدد خوبی به شمار نمی رود.

قربانی توضیح داد: در بخش دوم جلسه دستگاه ها در خصوص یاری های خود به ویژه در یک هفته اخیر به استان گلستان گزارشاتی را ارائه کردند که گزارش های بسیار خوبی بود، به همین دلیل در روزهای آینده استاندار به همراه تولیت آستان قدس سفری را به استان گلستان انجام خواهند داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی همچنین اظهار داشت: در روزهای آینده سفر استاندار و تولیت آستان قدس رضوی به گلستان برای پیگیری آخرین وضعیت یاری رسانی ها صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 178

به "راه ها و معابر خراسان رضوی مستعد هر خسارتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه ها و معابر خراسان رضوی مستعد هر خسارتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید