راهنمای خرید مداد ابرو

به گزارش شارژ 10، اگر تا به حال ابروهای ضخیم و طبیعی نداشته اید؛ هرگز نترسید. یکی از روشهای رایج پر کردن ابروهای نازک، استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی، مداد ابرو است. شما با در نظر دریافت چند نکته قبل از خرید مداد ابرو، می توانید محصولی را پیدا کنید که برای ابروهای شما مناسب تر باشد. یکی از نکات راهنمای خرید مداد ابرو این است که سایه ای را انتخاب کنید که کمی روشن تر از رنگ ابرو طبیعی شما باشد. برخی از افراد در انتخاب مداد ابرویی که از موهای ابرو تیره تر است؛ اشتباه می کنند چرا که این تکنیک در مورد ژل های ابرو کاربرد دارد.

راهنمای خرید مداد ابرو

مشاهده قیمت مداد ابرو

در جستجوی مداد ابرو

یکی دیگر از عواملی که باید در هنگام خرید و تهیه مدادهای ابرو به آن توجه ویژه ای مبذول داشت؛ میزان پوشانندگی و سهولت کاربرد آنهاست. در ابتدای هر کاری و هنگام تست یک مداد ابرو، میزان ترکیب پذیری آن را در نظر بگیرید. بدین صورت که پس از اطمینان از گرم شدن نمونه (این کار را می توانید با یک چرخاندن مداد نمونه در کف دست خود به مدت یک دقیقه در یک انجام دهید)، از آن طوری استفاده کنید تا برخی از خطوط ابرو را اصلاح و اضافه کنید. بعد از اینکه مداد خشک شد به راحتی می توانید آن را با انگشت یا یک سواب پنبه ای مخلوط کنید. بعد از اینکه مخلوط مواد می توانید با استفاده از یک اسپری فیکساتور ابرو یا سایر محصولات تنظیم شونده، آن را تنظیم کنید تا ظاهر شما در تمام طول روز همان طور باقی بماند.

خرید مداد ابرو

یک فاکتور نهایی اما بسیار مهم که باید هنگام خرید مداد ابرو در نظر بگیرید؛ ترکیبات آن است. هیچ دو مارک مداد ابرو یکسان نیستند و مهم است که چگونگی واکنش محصول با پوست را آزمایش کنید. سایه مداد می تواند در مقایسه با رنگ طبیعی ابرو شما عالی به نظر برسد اما اگر مواد سازنده آن پوست شما را تحریک کند؛ می تواند منجر به غیر قابل استفاده بودن مداد و تحریک بالقوه چشم شود. از آنجا که نواحی اطراف چشم شما شامل حساس ترین قسمت پوست در تمام بدن است؛ انتخاب کالاهایی که باعث ایجاد قرمزی یا سوزش در آن نشوند؛ بسیار مهم است.

خرید مداد ابرو

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1174

به "راهنمای خرید مداد ابرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید مداد ابرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید