مرکز خرید آکمرکز کجاست؟

به گزارش شارژ 10، یکی از جاذبه های استانبول مراکز خرید آن است که هرساله گردشگر های فراوانی را از سراسر جهان سمت خود می کشاند. مرکز خرید آکمرکز یکی از مراکز پر هوادار در استانبول است. ادامه این مطلب هر آن چه که راجع به این مرکز خرید بخواهید بدانید را به شما می گوید.

مرکز خرید آکمرکز کجاست؟

چطور به مرکز خرید آکمرکز برویم؟

مرکز خرید آکمرکز در منطقه بشیکتاش، محله اتلیر، خیابان نیسپتیه قرار گرفته است. برای رسیدن به این مرکز خرید شما می توانید با استفاده از ایستگاه مترو خط ام 2 به ایستگاه لونت رفته و با بیست دقیقه پیاده روی و یا استفاده از تاکسی، به مرکز خرید آکمرکز استانبول برسید.

چرا مرکز خرید آکمرکز خاص است؟

این مرکز خرید در سال 1993 افتتاح و در سال 1995 به عنوان برترین مرکز خرید اروپا و در سال 1996 به عنوان برترین مرکز خرید جهان انتخاب شده است و جوایز متعددی نیز در زمینه طراحی و توسعه گرفته.

در مرکز خرید آکمرکز چه می بینیم؟

در این مرکز خرید، علاوه بر انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، انواع مغازه های مختلف مثل زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، کفش و اسباب بازی فروشی نیز وجود دارد. در مرکز خرید آکمرکز هم برندهای داخلی و هم انواع برند های جهانی و بین المللی را می توانید پیدا کنید. اگر در هنگام خرید گرسنه نیز شدید، رستوران هایی شیک با غذا های عالی و بعلاوه کافه ها آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان هستند. یکی دیگر از جاذبه های آکمرکز، سینمای هفت بعدی این مرکز است که می تواند سرانجام دلچسبی برای پاساژگردی های شما باشد.

گردآوری و تنظیم: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2122

به "مرکز خرید آکمرکز کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید آکمرکز کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید