در ایران خودروی نو اروپایی سوار شوید!

به گزارش شارژ 10، خبرها حاکی از آن است یک شرکت واردکننده برای واردات خودروهای اشکودا اقدام نموده و فرایند ثبت سفارش محصولات این برند از جمله اشکودا کامیک را نیز انجام داده است تا به زودی شاهد ورود این خودروها به ایران باشیم. به همین دلیل قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات این خودرو وارداتی نو بازار ایران آشنا کنیم.

در ایران خودروی نو اروپایی سوار شوید!

معرفی اشکودا کامیک

به گزارش گجت نیوز، طراحان از همان خطوط ثابت طراحی اشکودا برای شاسی بلند کامیک استفاده کردند. این خودرو همچون سایر محصولات این شرکت با وجود سادگی، بسیار زیبا به نظر می رسد و نسبت به سایر خودروهای چینی بازار ایران از ظاهری متفاوت بهره می برد.

در نمای جلوی این خودرو شاهد چراغ های ویژه روز هستیم که قاب چراغ های اصلی جدا بوده و به شکل یک خط متصل به جلوپنجره دیده می گردد. ضمن اینکه چراغ های اصلی هم در پایین چراغ های روز نصب شدند. جلوپنجره نیز از خطوط و زوایای متعددی همچون سایر محصولات این برند بهره می برد. طراحان روی سپر نیز یک ورودی هوای ثانویه به همراه یک دیفیوزر کرومی قرار دادند.

در نمای عقب این خودرو نیز یک ظاهر ساده، مدرن و هماهنگ با سایر بخش های خودرو به چشم می خورد. در این بخش چراغ های اصلی کشیده دو تکه با ظاهری ویژه توانستند نمای جذابی را به وجود آورد. در صندوق نیز از خطوط تند و تیزی بهره می برد. طراحان برای سپر عقب نیز یک دیفیوزر بزرگ به همراه دو طرح خروجی اگزوز در نظر گرفتند.

طراحی ساده و البته مدرن در بخش داخلی نیز دیده می گردد. از بخش های مهم این بخش می توان به نمایشگر بزرگ برای سیستم اطلاعات تفریح، دریچه های سیستم تهویه مطبوع با پنل تنظیمات تهویه، غربیلک فرمان سه شاخه و اسپرت اشاره نمود.

استفاده از متریال باکیفیت برای کابین به خصوص داشبورد به عنوان یکی از ویژگی های مثبت این خودرو محسوب می گردد که آن را نسبت به خودروهای هم رده در سطح بالاتری قرار داده است. با وجود اینکه اشکودا کامیک در ردیف شاسی بلندهای جمع وجور قرار می گیرد، اما فضای داخلی مناسبی را برای خانواده ها به همراه دارد و فضای صندوق عقب آن نیز به خوبی به احتیاج خانواده ها پاسخ خواهد داد.

امکانات رفاهی و ایمنی

اشکودا کامیک از لحاظ سطح امکانات رفاهی و ایمنی در چند مدل روانه بازاهای هدف شده و تعیین نیست در کدام مدل به بازار ایران راه پیدا خواهد نمود، اما مدل فول آپشن این خودرو از امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، پایش نقاط کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، اندروید اتو و اپل کارپلی، ناوبری، صفحه لمسی 9.2 اینچی، کروز کنترل، حسگرهای پارک، کلاستر دیجیتال، سقف پانورامیک، چراغ های جلوی LED و رینگ های 18 اینچی آلیاژی بهره می برد.

تعیینات فنی اشکودا کامیک

اشکودا کامیک به احتمال زیاد با موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر روانه بازار ایران خواهد شد که می تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر را فراوری کند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می گردد. این شاسی بلند به ازای هر 100 کیلومتر حدود 5 لیتر سوخت مصرف می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2250

به "در ایران خودروی نو اروپایی سوار شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ایران خودروی نو اروپایی سوار شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید