ددلاین دانشگاه های آلمان

به گزارش شارژ 10، ددلاین دانشگاه های آلمان

ددلاین دانشگاه ها آخرین تاریخی است که دانشجویان می توانند اپلیکیشن خود را به دانشگاه ها ارائه نمایند. معمولاً هر دانشگاهی ددلاین مخصوص به خود را دارد و با مراجعه به سایت دانشگاه مورد نظر می توان از آخرین تاریخ ممکن برای ارائه اپلیکیشن اطلاع پیدا کرد. دانشگاه ها پس از رسیدن تاریخ ددلاین، اجازه پر کردن فرم اپلیکیشن برای درخواست پذیرش را نمی دهند و متقاضیان تحصیل در آن دانشگاه باید حدود سه ماه صبر نمایند تا صفحه مربوط به فرم اپلیکیشن باز گردد و بتوانند برای ترم بعد، از دانشگاه و رشته مورد نظر خود درخواست دهند.

ددلاین دانشگاه های آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

مهلت ثبت نام در دانشگاه های آلمان

تاریخ آغاز برنامه های تحصیلی در دانشگاه های آلمان بسته به دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت است. به طور کلی دانشگاه های آلمان در دو ترم تحصیلی تابستانی و زمستانی دانشجو می پذیرند.

تاریخ آغاز ترم تحصیلی تابستانی: 15 آوریل (ددلاین: از 1 دسامبر تا 15 ژانویه)

تاریخ آغاز ترم تحصیلی زمستانی: 15 اکتبر (ددلاین: از 1 ژوئن تا 15 جولای)

همانطور که گفته شد این تاریخ ها، بسته به دانشگاه و رشته متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه ها، رشته ها و تاریخ های ددلاین دانشگاه های آلمان به قسمت تحصیل در آلمان مراجعه نمایید.

اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های آلمان را دارید می توانید فرم ارزیابی رایگان مؤسسه خبرنگاران را پر کنید. مشاوران مؤسسه خبرنگاران شرایط شما را آنالیز نموده و در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 906

به "ددلاین دانشگاه های آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ددلاین دانشگاه های آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید