خطر جدی برای پرسپولیس و استقلال؛ تب و لرز 10 بازیکن!

به گزارش شارژ 10، بازیکنان لیست تیم ملی امروز، اولین دوز از واکسن کرونا را تزریق کردند. موضوعی که با توجه به نزدیک بودن دربی، زمان بندی آن کمی عجیب به نظر می رسد. با توجه به عوارض معمول واکسن کرونا، برخی افراد تا 48 ساعت پس از آن تب و لرز دارند و برخی دیگر، تا چند روز درگیر بی حالی و ضعف جسمانی هستند. این یعنی ستاره های دربی که امروز واکسن زدند، ممکن است تا دو روز قبل دربی تب داشته باشند و در روز دربی هم حتی، احتمال ضعف جسمانی شان وجود دارد. پزشک پرسپولیس هم به این موضوع اعتراض نموده و خواسته بود، تزریق اکسن به بازیکنان این تیم در مقطعی دیگر انجام گردد. اتفاقی که به نظر نیفتاده و با توجه به اعلام سایت فدراسیون، پرسپولیسی ها هم امروز در لیست واکسیناسیون بوده اند.

خطر جدی برای پرسپولیس و استقلال؛ تب و لرز 10 بازیکن!

7 بازیکن پرسپولیس و 3 بازیکن استقلال، واکسن کرونا تزریق کردند. موضوعی که پرسپولیس را بیشتر از رقیب آخر هفته، نگران عوارض واکسن می نماید. کمال کامیابی نیا، حسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، مهدی ترابی، وحید امیری، میلاد سرلک و سیامک نعمتی از پرسپولیس و مهدی قایدی، عارف غلامی و رشید مظاهری از استقلال در لیست امروز فدراسیون بودند. دعوت پرتعداد از بازیکنان یک تیم که همواره افتخار آن باشگاه محسوب می شد، حالا تبدیل به نگرانی برای این دو تیم در آستانه دربی شده است.

پرسپولیس و استقلال، امیدوارند عوارض عمومی واکسن کرونا روی بازیکنان شان اثر نگذارد. تماشای یک دربی که در آن ترابی، قایدی، امیری و مظاهری در اوج آمادگی نیستند برای هواداران هم چندان جذاب نخواهد بود. به خصوص که در صورت وقوع تب و لرز، بازیکنان ممکن است دو روز تمرینات مهم تیم شان را هم از دست بدهند.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1623

به "خطر جدی برای پرسپولیس و استقلال؛ تب و لرز 10 بازیکن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر جدی برای پرسپولیس و استقلال؛ تب و لرز 10 بازیکن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید