کنایه عجیب سرباز استقلال به پرسپولیس، همه به آنها یاری می نمایند!

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در آخرین ملاقات از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 19 امروز چهارشنبه به مصاف فجر سپاسی شیراز رفته است.

کنایه عجیب سرباز استقلال به پرسپولیس، همه به آنها یاری می نمایند!

این بازی برای استقلال که صدرنشین لیگ است، بیش از هرچیزی تحت تاثیر شرایط خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نهاده شد؛ دو بازیکنی که مشمول خدمت سربازی شده اند و در آستانه این بازی، مجوز همراهی استقلال را از دست دادند.

گفته می گردد یزدانی و مرادمند باید امروز خود را به نظام وظیفه معرفی می کردند، اما یزدانی پیش از آغاز بازی استقلال به استادیوم آزادی رفت و در رختکن استقلال، بازیکنان آبی پوش را برای حضور در زمین و بازی با فجر بدرقه کرد.

زمانی که بازیکنان استقلال برای ورود به زمین در رختکن حلقه اتحاد زده بودند، فرهاد مجیدی از سیاوش یزدانی درخواست کرد برای بازیکنان صحبت کند.

یزدانی هم با اشاره به شرایط این روزهای استقلال، بدون آنکه نامی از پرسپولیس بر زبان بیاورد، گفت: ما خیلی تنها و تحت فشاریم. همه دارند آنها را (پرسپولیس) یاری می نمایند.

وی اضافه کرد: باید حرفمان را در زمین بزنیم. دوست داریم بچه ها با تمام وجود بازی نمایند و سه امتیاز را بگیرند. این سه امتیاز خیلی مهم است. امیدوارم مثل همواره پیروز باشید.

بازیکنان استقلال هم بعد از صحبت های کوتاه یزدانی، او را تشویق کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2004

به "کنایه عجیب سرباز استقلال به پرسپولیس، همه به آنها یاری می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه عجیب سرباز استقلال به پرسپولیس، همه به آنها یاری می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید