خبرنگاران 2 بیمار جدید کووید 19 در جنوب غرب خوزستان شناسایی شد

به گزارش شارژ 10، آبادان - خبرنگاران - رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:2 بیمار ویروس کرونا در شهرستان های جنوب غرب خوزستان شناسایی شد که مجموع این بیماران به 99 نفر رسید.

خبرنگاران 2 بیمار جدید کووید 19 در جنوب غرب خوزستان شناسایی شد

شکراله سلمان زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: تا به امروز بر اساس یافته های آزمایشگاهی 38 بیمار در آبادان ، 43 بیمار در خرمشهر و 18 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شادگان شناسایی شده اند ضمن اینکه تا به امروز 66 بیمار پس از بهبودی از بیمارستان طالقانی آبادان مرخص شدند.

وی افزود:از ابتدای اسفند تا به امروز 16 هزار و 142نفر با علایم حاد تنفسی شدید به بیمارستان های حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کردند که یکهزار و 70 نفر آنها بستری، و 957 نفر نیز از بیمارستان مرخص شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: روز سه شنبه هفته جاری 10 بیمار با علایم حاد تنفسی در بیماستان طالقانی آبادان بستری شدند و 10 بیمار کرونایی از بیمارستان مرخص شدند.

سلمان زاده در خصوص تردد مسافران از طریق قطار و هواپیما نیز گفت: استاندار خوزستان در جلسه سه شنبه شب پیرامون کرونا در آبادان،تاکید فراوان بر کنترل بیشتر ورودی و قرنطینه شهرهای آبادان و خرمشهر داشتند که اگر این طرح اجرایی شود به نتیجه خوبی خواهیم رسید به شرطی که تردد مسافران با قطار و هواپیما قطع شود و لازم است از طریق وزارت راه این مهم پیگیری شود.

وی ادامه داد: اگر تمامی جاده ها بسته شود ولی فرودگاه و قطار همچنان مسافر به شهرهای آبادان و خرمشهر وارد کنند تلاش ما برای قطع زنجیره این بیماری بی نتیجه خواهد ماند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ساکنان شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان خواست برای پایش بهتر و قطع زنجیره انتشار بیماری کرونا اطلاعات خود را در سامانه سلامت ثبت کنند.

607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 865

به "خبرنگاران 2 بیمار جدید کووید 19 در جنوب غرب خوزستان شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 بیمار جدید کووید 19 در جنوب غرب خوزستان شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید