خبرنگاران واکسیناسیون کرونا در 9 مرکز روستایی و شهری سرپل ذهاب انجام می گردد

به گزارش شارژ 10، قصرشیرین- خبرنگاران- معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: واکسیناسیون کرونا در 9 مرکز شامل هفت مرکز روستایی و 2 مرکز شهری این شهرستان در حال اجرا است.

خبرنگاران واکسیناسیون کرونا در 9 مرکز روستایی و شهری سرپل ذهاب انجام می گردد

دکتر محسن مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: شهرستان سرپل ذهاب از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا از قرمز به نارنجی تغییر رنگ داده که این مرهون همکاری و مشارکت مردم است و تعداد بیماران بستری و موارد مثبت سرپایی در چند روز اخیر به صورت ملایم و سیر نزولی پیدا نموده است.

وی گفت: در رده سنی 80 سال به بالا که که آمار شهرستان حدود یک هزار و 190 نفر است تا به امروز 655 نفر و در رده سنی 75 تا 80 سال که در مجموع 713 نفر در شهرستان حضور دارند 218 نفر آن ها تا این لحظه علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: 2 مرکز واکسیناسیون عمومی برای شهرستان در نظر گرفته شد که به یاری ادارات مختلف در حال تجهیز است و در صورت افزایش و ازدحام جمعیت واکسیناسیون پراکنده در شهر، مرکزی در قسمت ترمینال شهرستان برای واکسیناسیون خودرویی در نظر گرفتیم که افرادی که مایل بودند در خودرو واکسینه شوند و از ماشین پیاده نشوند و همچنین هم افراد ناتوان می توانند به این مرکز مراجعه نمایند.

مرادی از افراد خواست تا ضمن رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی ها و هرگونه تجمع ها با کادر درمان تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا همکاری نمایند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1621

به "خبرنگاران واکسیناسیون کرونا در 9 مرکز روستایی و شهری سرپل ذهاب انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکسیناسیون کرونا در 9 مرکز روستایی و شهری سرپل ذهاب انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید