خبرنگاران فراخوان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال وبختیاری اعلام شد

به گزارش شارژ 10، شهرکرد- خبرنگاران- مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال وبختیاری از شروع فراخوان شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اطلاع داد.

خبرنگاران فراخوان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال وبختیاری اعلام شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ از بهترین و مجربترین تیم تبلیغاتی کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ حرفه ای و ارائه تیزرهای تبلیغاتی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

فرهاد خلیل مقدم روز پنجشنبه با اعلام این خبر اضافه نمود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند با مطالعه منابع مرتبط با بخش های جشنواره به 2 شیوه مکتوب و الکترونیک در آن شرکت نمایند.

وی گفت:دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا(ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، مطالعه کتاب های مرتبط با سیره ائمه به خصوص امام رضا(ع) برگزار می گردد.

به گفته وی،بخش ویژه این دوره از مسابقه کتابخوانی با موضوع حصر امام هادی(ع) است.

خلیل مقدم اضافه نمود: این دوره از جشنواره در قالب های کتابخوان مجازی، چهار گزینه ای، داستانک نویسی، روزنامه کتاب، نمایش خلاق و نقاشی و در 3 بخش فردی، خانوادگی و گروهی برگزار می گردد.

وی گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 9 خرداماه فرصت دارند، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

به گفته وی ،سال گذشته 39 هزار و 365 نفر در استان چهارمحال و بختیاری در این جشنواره شرکت کردند.

به گزارش خبرنگاران، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) و شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) به وسیله فراوری و انتشار گسترده این آثار از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 815

به "خبرنگاران فراخوان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال وبختیاری اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراخوان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال وبختیاری اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید