خبرنگاران سرمربی نساجی : در بازی با فولاد محکوم به برد هستیم

به گزارش شارژ 10، ساری - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران امتیاز ملاقات فردا آدینه با فولاد خوزستان را برای هر دو تیم حساس توصیف کرد و گفت : در بازی با فولاد محکوم به برد هستیم و طرفداران نساجی فردا شاهد مسابقه ای پرفشار، تاکتیکی و فیزیکی خواهند بود.

خبرنگاران سرمربی نساجی : در بازی با فولاد محکوم به برد هستیم

به گزارش خبرنگاران ، ساکت الهامی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه نساجی و فولاد از سری مسابقات هفته بیست وسوم فوتبال کشور که عصر فردا در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می گردد، اضافه نمود : در بازی با فولاد که سخت ترین مسابقه خانگی ما تا سرانجام فصل است، چاره ای جز پیروزی نداریم.

وی ادامه داد : تیم های لیگ حالا به موقعیتی رسیدند که هر یک گل و یک امتیاز برای آن ها بسیار ارزشمند است. همه تیم ها از هم شناخت لازم را پیدا کردند و به دنبال امتیازگیری هستند. امتیاز مسابقه فردا نیز در ادامه لیگ برای هر دو تیم و بویژه نساجی مهم و اثرگذار است.

سرمربی نساجی با اشاره به موقعیت جدولی این تیم و نزدیکی امتیازی با تیم های سایپا و ذوب آهن گفت: ما برای خودمان بازی می کنیم و روی امتیاز نگرفتن رقبا نباید حساب کنیم. هدف و تمرکز ما این است که در همه ملاقاتها برنده بازی باشیم. به همین دلیل به رقبای دیگرمان کاری نداریم. امیدواریم در مسابقه فردا بتوانیم تمرکز لازم از نظر روحی و جسمی را داشته باشیم و نتیجه لازم را بگیریم تا در عید فطر عیدی خوبی به طرفداران شکیبا و خونگرم نساجی بدهیم و شرایطمان در جدول بهتر گردد.

الهامی درباره رقابت با فولاد خوزستان و کیفیت فوتبال این تیم نیز اظهار کرد: فولاد یکی از تیم های خوب و با کیفیت فوتبال کشور است که بویژه در یکی دو سال گذشته با آقای نکونام عملکرد بسیار خوبی چه در بازی های خانگی و چه بازی های خارج از خانه داشت.

وی اضافه نمود : معتقدم فولاد یکی از پنج تیم با کیفیت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا بود که متاسفانه به آن چه استحقاقش بود ، نرسید. کیفیت فوتبال این تیم در مسابقات آسیا به حدی بود که به قول جواد نکونام باید به احترام این تیم کلاه از سر برداشت.

سرمربی نساجی با بیان این که پیروزی در مقابل فولاد برای همه تیم ها کار بسیار دشواری است، اظهار کرد: خوشبختانه نساجی هم در شرایط مناسبی قرار گرفته است و برای مسابقه آماده هستیم. هفته قبل نیز یک نتیجه بسیار خوب در رفسنجان کسب کردیم و امیدواریم این نتیجه را فردا مقابل فولاد تکرار کنیم.

چهارمین بازی پیاپی روی چمن مصنوعی

وی با اشاره به فاصله نزدیک امتیازی بین تیم های لیگ و موقعیت نساجی در جدول ، اضافه نمود : به نظرم فردا بازی بسیار سخت، تاکتیکی، فیزیکی و پرفشاری را از طرف هر دو تیم خواهیم دید. به همین دلیل شاید بازی تماشایی نگردد، اما تاکتیکی خواهد بود. هر دو تیم در شرایطی هستند که می دانند از این بازی چه می خواهند و با این نتیجه به کجا می رسند.

الهامی به محرومیت و مصدومیت برخی بازیکنان این تیم نیز اشاره نمود و اضافه نمود: فشردگی بازی ها سبب شده که تعداد مصدومیت ها در لیگ بیشتر گردد. قطعا همه تیم ها مصدوم و محروم دارند و فقط نساجی چنین شرایطی ندارد. شرایط ما به گونه ای است که حتی اگر فقط 11 بازیکن هم داشته باشیم باید برای بردن بازی کنیم. البته شرایط برای نساجی با توجه به چند بازی پی در پی روی چمن مصنوعی کمی متفاوت است. با توجه به این که ملاقات قبلی ما در رفسنجان نیز روی چمن مصنوعی انجام شد، مسابقه فردا چهارمین ملاقات پیاپی نساجی است که روی چمن مصنوعی انجام می گردد و این می تواند احتمال مصدومیت بازیکنان ما را بیشتر کند.

وی درباره آخرین شرایط آماده سازی ورزشگاه شهدای ساری برای میزبانی از مسابقات نساجی نیز گفت: ما نیز راضی هستیم که در صورت آماده بودن ورزشگاه شهدای ساری مسابقات نساجی تا زمان تعویض چمن ورزشگاه وطنی در ساری برگزار گردد. قرار شد خودم به ورزشگاه ساری بروم و شرایط آن را بسنجم. فعلا چون ورزشگاه را ندیدم نمی توانم نظر بدهم. خوشبختانه استاندار مازندران نیز پیگیری های زیادی برای آماده سازی ورزشگاه شهدای ساری دارد. به هر حال بیشتر از همه تیم های لیگ خود نساجی از مصنوعی بودن چمن ورزشگاه وطنی آسیب می بیند.

سرمربی نساجی اشاره ای نیز به تفاوت تعداد بازی های تیم های لیگ برتر کرد و با انتقاد از شرایط موجود اضافه نمود: می دانم که سازمان لیگ زیر فشار است و کار سختی دارد. ولی در مسابقه فردا ما هفته بیست وسوم را بازی می کنیم و فولاد بیستمین بازی اش را در لیگ برگزار می نماید. هیچ جای جهان این طور نیست. قطعا اگر فولاد پیش از ما با تیم های دیگر بازی می کرد شرایطش برای ملاقات با نساجی متفاوت می شد.

الهامی با بیان این که اولویت های ملی فوتبال را می پذیرد و آرزو می نماید موفقیت های ملی برای فوتبال ایران رقم بخورد، توضیح داد: تعطیلی قبلی لیگ به خاطر لیگ قهرمانان آسیا بود و باید می پذیرفتیم. تعطیلات پیش روی لیگ هم برای مسابقات تیم ملی فوتبال است و منافع ملی فوتبالی مطرح است. حالا باید به یک تعطیلات حدودا 35 روزه برویم و آماده نگه داشتن تیم در چنین شرایطی کار بسیار دشواری است. متاسفانه در شرایط کنونی برخی تیم ها مانند نساجی مظلوم واقع شدند.

نساجی و فولاد فردا از ساعت 18 و 25 دقیقه در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم می فرایند. نساجی با کسب 19 امتیاز از 22 بازی در رتبه پانزدهم قرار گرفته است و فولاد با کسب 30 امتیاز از 19 بازی رتبه ششم جدول را در اختیار دارد.

ملاقات نساجی و فولاد خوزستان را امیر عرب براقی قضاوت خواهد نمود و محمدرضا ابوالفضلی، حسن انتظاری و کمیل غلامی نیز او را در داوری این ملاقات همراهی خواهند کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1641

به "خبرنگاران سرمربی نساجی : در بازی با فولاد محکوم به برد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی نساجی : در بازی با فولاد محکوم به برد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید