خبرنگاران تایید مذاکرات برای انتقال فینال لیگ قهرمانان اروپا از استانبول به مادرید

به گزارش شارژ 10، تهران- خبرنگاران- براساس اعلام شهردار شهر مادرید، مقامات پایتخت اسپانیا مذاکرات خود را شروع نموده اند تا در صورت فراهم نبودن شرایط برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول به دلیل پاندمی کرونا، میزبانی از فینال معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا را عهده دار شوند.

خبرنگاران تایید مذاکرات برای انتقال فینال لیگ قهرمانان اروپا از استانبول به مادرید

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

براساس برنامه قبلی قرار بود فینال لیگ قهرمانان اروپا 30 ماه مه (10خردادماه) در استادیوم آتاتورک استانبول برگزار گردد؛ تاریخی که البته پس از تعلیق شدن رقابت ها در ماه مارس به دلیل شیوع ویروی کرونا به تعویق افتاد.

خوزه لوئیس مارتینز شهردار مادرید در گفت وگو با شبکه تلویزیونی 13tv گفت: می دانم که آماده سازی ها در حال اجرا است و از همین جا اعلام می کنم که شهرداری مادرید کاملا از برگزاری فینال لیگ قهرمانان در این شهر حمایت می نماید.

تا به امروز هیچ اعلامیه رسمی در مورد اینکه آیا استانبول همچنان میزبان فینال به تعویق افتاده لیگ قهرمانان است یا خیر اما نیویورک تایمز ماه گذشته در گزارشی بیان کرد که این رویداد در استانبول برگزار نخواهد شد و سازماندهندگان در حال آنالیز گزینه های جایگزین هستند.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرد اما گزارش ها حاکی از آن است که کمیته اجرایی این نهاد در نشست روز 17 ژوئن خود در مورد این موضوع توضیحات بیشتری ارائه خواهد داد.

اسپانیا در جمع کشورهایی است که از شیوع ویروس کرونا به شدت آسیب دیده و تا به امروز بیش از 27 هزار تلفات مرتبط با کووید-19 گزارش نموده است.

علاوه بر این، مادرید از حیث جانباختگان و مبتلایان در رتبه نخست شهرهای اسپانیا قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1028

به "خبرنگاران تایید مذاکرات برای انتقال فینال لیگ قهرمانان اروپا از استانبول به مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تایید مذاکرات برای انتقال فینال لیگ قهرمانان اروپا از استانبول به مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید