حمایت از طرح های پژوهشی در راستای برنامه های میراث فرهنگی و گردشگری خراسان شمالی

به گزارش شارژ 10، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به تشکیل شورای پژوهشی در این اداره کل گفت: در این راستا از فعالیت های علمی و خاتمه نامه های دانشجویی با هدف تقویت انگیزه فعالیت در این عرصه و توسعه ظرفیت های میراث فرهنگی و گردشگری استان، حمایت می گردد.

حمایت از طرح های پژوهشی در راستای برنامه های میراث فرهنگی و گردشگری خراسان شمالی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه امروز دوشنبه 18 آذرماه 98 با اشاره به تقویت همکاری با دانشگاه ها، اظهار کرد: به منظور برقراری ارتباط سازمان یافته و بهره گیری از ظرفیت های آموزشی، علمی و پژوهشی، مشاوره ای و فناوری، این ارتباط تقویت می گردد.

یزدان پناه اضافه نمود: در این راستا با شکل گیری شورای پژوهش، حمایت از تمام انتها نامه های دانشجویی هم سو با برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مورد تأکید است و این شورا، مرجع آنالیز و تصویب طرح های پژوهشی نهاده شد.

او با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مراکز علمی در توسعه و رونق گردشگری عنوان نمود: فعالیت های علمی، مطالعاتی و پژوهشی و انتها نامه های دانشجویی که در راستای اولویت های مصوب شورای پژوهش اداره کل باشند موردحمایت قرار می گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با بیان اینکه پایه و اساس هرگونه فعالیت پژوهشی در اداره کل، منوط به وجود محلی برای نگهداری و سامان دهی اسناد و گزارش هاست، توضیح داد: ایجاد و راه اندازی مرکز اسناد از سوی شورای پژوهش این اداره کل با یاری معاونت ها انجام می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 600

به "حمایت از طرح های پژوهشی در راستای برنامه های میراث فرهنگی و گردشگری خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از طرح های پژوهشی در راستای برنامه های میراث فرهنگی و گردشگری خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید