حضور معاون گردشگری عراق به عنوان میهمان ویژه در اجلاس اکو

به گزارش شارژ 10، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: معاون گردشگری کشور عراق به همراه معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور به منظور حضور در اجلاس بین المللی اکو به اردبیل سفر خواهند کرد.

حضور معاون گردشگری عراق به عنوان میهمان ویژه در اجلاس اکو

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی توضیح داد: معاون گردشگری کشور عراق به همراه معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور به منظور حضور در اجلاس بین المللی اکو به اردبیل سفر خواهند کرد.

او با اشاره به اینکه در این اجلاس ولی تیموری، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور نیز حضور خواهند یافت، اعلام کرد: قرار است در این اجلاس تفاهم نامه ای با موضوع گردشگری سلامت به امضا معاونین گردشگری کشورهای ایران و عراق و استاندار اردبیل نیز برسد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: تبادل تجارب در قالب برگزاری تورهای اینفو و معرفی قابلیت های گردشگری سلامت به ویژه آبدرمانی های موجود در استان از جمله اصلی ترین محورهای این تفاهم نامه خواهد بود.

فلاحی اضافه نمود: جلب همکاری متخصصان گردشگری کشور عراق و توجه به ظرفیت های شهر سرعین به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد آب های درمانی در جهان نیز از محورهای گفتگوی چند جانبه بین معاونین گردشگری کشورهای ایران و عراق و استاندار اردبیل خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 295

به "حضور معاون گردشگری عراق به عنوان میهمان ویژه در اجلاس اکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور معاون گردشگری عراق به عنوان میهمان ویژه در اجلاس اکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید