جشنواره بین المللی غذای اکو جاده ابریشم زنجان به تعویق افتاد

به گزارش شارژ 10، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از به تعویق افتادن برگزاری ششمین جشنواره غذای اکو جاده ابریشم به دلیل شیوع بیماری کرونا اطلاع داد.

جشنواره بین المللی غذای اکو جاده ابریشم زنجان به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند، امروز 10 اردیبهشت 99 گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود از 7 تا 9 خردادماه سال جاری ششمین جشنواره بین المللی غذای اکو جاده ابریشم در زنجان برگزار گردد که در پی شیوع دنیای ویروس کرونا و دورنمای نامشخص نسبت به بهبودی اوضاع در سطح دنیا، پس از آنالیز های مختلف درباره محدودیت های به عمل آمده در بیشتر کشورهای درگیر، برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد.

او در خصوص زمان جدید برگزاری جشنواره نیز گفت: تاریخ دقیق برگزاری جشنواره پس از آنالیز های لازم و رایزنی با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ستاد پیش گیری از کرونا اعلام خواهد شد و تصمیم بر این است که جشنواره بین المللی غذای اکو جاده ابریشم به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای میراث فرهنگی ایران به شکل باشکوهی برگزار گردد.

ارجمند بیان داشت: جشنواره غذای اکو جاده ابریشم جزو جشنواره های بین المللی است که از بهمن ماه سال گذشته در تقویم رویدادهای فرهنگی استان پیش بینی شده بود.

او تأکید کرد: دیگر اطلاعات مربوط به جشنواره متعاقباً از کانال های رسمی این رویداد اطلاع رسانی خواهد شد. امیدواریم که به زودی شاهد فرایند نزولی شیوع و درنهایت از بین رفتن این ویروس در دنیا باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 953

به "جشنواره بین المللی غذای اکو جاده ابریشم زنجان به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره بین المللی غذای اکو جاده ابریشم زنجان به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید