حسن معجونی بازیگر نون خ 4 شد

به گزارش شارژ 10، تصویربرداری فصل چهارم سریال طنز نون خ از دو ماه دیگر شروع می گردد و این سریال در سال 1402 به پخش می رسد. بعلاوه از حسن معجونی به عنوان بازیگر تازه این سریال نام برده می گردد.

حسن معجونی بازیگر نون خ 4 شد

مهدی فرجی ـ تهیه نماینده سریال نون خ ـ با انتشار عکسی از حسن معجونی و حمیدرضا آذرنگ، اعلام نمود که این دو در نون خ 4 هم بازی می شوند.

فرجی حدودا یک ماه پیش هم با انتشار عکسی، از شروع پیش فراوری فصل چهارم این سریال خبر داده بود. ضمن اینکه چند روز قبل نیز علی صالحی ـ یکی از بازیگران سریال ـ با حضور در برنامه ای تلویزیونی اعلام نمود که دو ماه دیگر یعنی اواخر تابستان، فیلمبرداری فصل چهار نون خ شروع می گردد.

تصویری که مهدی فرجی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت

تا به امروز سه فصل از مجموعه نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی برای شبکه اول ساخته شده است. نون خ 1 نوروز 98 از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

سری دوم این مجموعه طنز نیز سال 99 پخش شد و نون خ 3 نوروز 1400 از شبکه اول روی آنتن رفت. اما فصل چهارم این سریال نتوانست مثل روال هر سال نوروز 1401 به آنتن برسد و اکنون با یک سال تأخیر خودش را به پخش نوروز و رمضان که با هم تداخل زمانی هم پیدا می نمایند، می رساند. نون خ در این فصل در 30 قسمت ساخته و پخش خواهد شد.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، کاظم نوربخش، پاشا جمالی، نسرین مرادی و ... از بازیگران اصلی نون خ هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2085

به "حسن معجونی بازیگر نون خ 4 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن معجونی بازیگر نون خ 4 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید