تبلور هنرهای ایرانی در نگارخانه فرهنگسرای جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برپایی بیش از شش نمایشگاه در نگارخانه ابن حسام این واحد با هدف معرفی آثار هنری و خالقان این آثار اطلاع داد.

تبلور هنرهای ایرانی در نگارخانه فرهنگسرای جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حمید مرادی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فرهنگسرا، مرکزی هنری ـ آموزشی است که با هدف آشناسازی، گسترش هنرهای اصیل ایرانی و جهانی با موضوع هنر ملی و بومی در سطح جامعه به ویژه جوانان و دانشگاهیان، تأمین نیازهای روحی و روانی آنان و ارتقاء سطح فرهنگ و هنر جامعه در مرکز استان افتتاح شده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان نمود: این مرکز در زمینه های هنرهای تجسمی، موسیقی، خوشنویسی، طراحی و مجسمه سازی برای بزرگسالان، نوجوانان و بچه ها کلاس هایی را برگزار می نماید.

مرادی بیان نمود: مجوز نگارخانه این فرهنگسرا نیز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 31/98/2641 صادر شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های به رنگ زندگی، پدی فوبیا، زن همواره و هرگز، مهرگان، نمایشگاه کتاب یار مهربان، نمایشگاه عکس عاشورایی در این نگارخانه، یادآور شد: افراد می توانند برای ارائه آثار خود در این نگارخانه و یا ثبت نام در کلاس های فرهنگی، هنری این مرکز به فرهنگسرای ابن حسام جهاددانشگاهی واقع در تقاطع خیابان معلم و خیابان 15 خرداد مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 726

به "تبلور هنرهای ایرانی در نگارخانه فرهنگسرای جهاددانشگاهی خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلور هنرهای ایرانی در نگارخانه فرهنگسرای جهاددانشگاهی خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید