تاکید فرهادی زاد بر موضوع جانشین پروری نواب رئیس بانوان فدراسیون ها

به گزارش شارژ 10، نشست تخصصی معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با چهار فدراسیون ووشو، کشتی، ورزش های کارگری و اسکواش امروز برگزار گردید.

تاکید فرهادی زاد بر موضوع جانشین پروری نواب رئیس بانوان فدراسیون ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در این جلسه با اشاره به دریافت مجوز فعالیت بعضی رشته های ورزشی گفت: با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا درخصوص شروع فعالیت بعضی رشته ها، فعالیت بعضی از این رشته ها شروع خواهد شد، اما اولویت ما سلامت بازیکنان است.

وی خطاب به نواب رئیس فدراسیون های ووشو، کشتی، ورزش های کارگری و اسکواش گفت: باید به موضوع جانشین پروری توجه کنید و نیروهایی را برای جایگزینی خود پرورش بدهید.

در ادامه این جلسه و در ارزیابی و گزارش عملکرد فدراسیون ها ابتدا زهرا ناطقی، نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو گفت: مسابقات ورزشکاران به صورت مجازی برگزار گردید که انگیزه ای برای ووشوکاران به وجود آمد. در بخش آموزشی نیز در دو ماه اخیر دوره های خوبی در مربیگری و داوری برگزار کردیم. همچنین در آموزش همگانی فعال بودیم و به دلیل نظر مساعد به فعالیت ها و ورزش بانوان، سه نفر از سبک های ما با ریاست بانوان فعالیت می نماید.

وی اضافه کرد: مسابقاتی را به مناسبت هفته تربیت بدنی درنظر گرفته ایم که به صورت رایگان انجام می گردد. همچنین مجوز برگزاری اردوهای تالو را گرفته ایم. درباره جانشین پروری نیز با گروه خیلی خوبی مشارکت می کنیم. همچنین در تمام کمیته ها یک نماینده خانم داریم و پیگیر افزایش تعداد نماینده های بانوان هستیم.

در ادامه ماندانا رسولی مدیرکل دفتر سیاستگزاری ورزش بانوان درباره طرح ارزشیابی و سنجش میزان آشنایی بانوان به زبان انگلیسی گفت: طبق صحبت های فرهادی زاد و برنامه ریزی المپیک هدف ما فقط میزان آشنایی به زبان انگلیسی و شناسایی افراد بود.

همچنین سوسن دانشفر نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش کارگری از اضافه شدن دو رشته بانوان اطلاع داد و گفت: بانوان از 31 رشته ممکن در 19 رشته فعالیت می نمایند و روی این رشته ها تمرکز نموده ایم. سال جاری قرار بود به مسابقات جهانی یونان برویم که به 2021 موکول شد و این رویداد با مسابقات جام جهانی کارگران همزمان می گردد که کار ما را سخت می نماید. اگر حمایت اقتصادی در سال آینده انجام گردد به مسابقات جهانی اعزام خواهیم داشت.

شهربانیان نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکواش که طی 6 ماه گذشته مسئولیت بانوان را برعهده گرفته است نیز گزارشی از فعالیت های اجرا شده را ارائه و به عضویت شیرزاد در انجمن پدل آسیا پاسفیک اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1195

به "تاکید فرهادی زاد بر موضوع جانشین پروری نواب رئیس بانوان فدراسیون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید فرهادی زاد بر موضوع جانشین پروری نواب رئیس بانوان فدراسیون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید