تارتار: فدراسیون نشان داد می خواهد سلامت کار کند، شانس کسب سهمیه داریم، اما نباید انتظارات بالا برود

به گزارش شارژ 10، مهدی تارتار، سرمربی تیم پیکان تهران با تاکید بر پاکی و عدالت کمیته استیناف، گفت: فدراسیون فوتبال نشان داد که می خواهد سلامت کار کند.

تارتار: فدراسیون نشان داد می خواهد سلامت کار کند، شانس کسب سهمیه داریم، اما نباید انتظارات بالا برود

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار درباره صدور حکم کمیته استیناف درباره ملاقات پیکان و سایپا و رد شکایت نارنجی پوشان برای تغییر نتیجه این مسابقه گفت: به نظرم امروز، روز سلامت فوتبال بود. ما واقعاً از اعضای محترم کمیته استیناف تشکر می کنیم که اینقدر دقیق و موشکافانه همه ابعاد ماجرا را آنالیز کردند و حکمی را دادند که ادله کافی دارد. به هر حال حق ما کسب 3 امتیاز مان مقابل سایپا بود که خوشبختانه استیناف حقمان را داد.

وی ادامه داد: رای قبلی به وسیله کمیته انضباطی عجولانه صادر شده بود که خوشبختانه اعضای استیناف آن را برگرداندند و حق واقعی مان را گرفتیم. ما می دانستیم که اعضای استیناف افرادی کاملاً ورزشی و فوتبالی هستند و تجربه بالایی دارند. آنها یک بار دیگر عدالت و سلامت و تجربه شان را نشان دادند. خوشبختانه این عزیزان تحت تاثیر جوسازی بعضی دوستان قرار نگرفتند و حکمی دادند که عدالت را به وضوح نشان می دهد. جا دارد از آنها بابت این آنالیز دقیق تشکر کنم.

سرمربی پیکان با اشاره به شائبه های حمایت فدراسیون فوتبال از بعضی تیم های خاص تاکید نمود: جا دارد از آقایان عزیزی خادم و قنبرزاده و سایر مسئولان فدراسیون تشکر کنم. آنها که در اولین ماه های فعالیت شان هستند، نشان دادند این فدراسیون می خواهد سالم کار کند. همواره گفته ام که بار کج به منزل نمی رسد و این عزیزان زبده هم نشان دادند بنای کارشان بر پایه صداقت و سلامت است. برای فدراسیون فوتبال در ادامه راستا هم آرزوی توفیق و موفقیت می کنم.

تارتار درباره اینکه پیکان با 3 امتیاز ملاقات با سایپا به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شده، اعلام کرد: همینطور است، اما فکر می کنم نباید انتظارات را از پیکان بالا ببریم و فشار مضاعف به بازیکنان وارد کنیم. تیم ما یک تیم جوان است که به جرات می توانم بگویم جزو مقرون به صرفه ترین تیم های لیگ برتر محسوب می شویم. خوشبختانه لطف خداوند شامل حال مان شده و با کار و کوشش زیاد توانسته ایم تیمی که در سال های گذشته معمولاً در کورس سقوط به دسته اول بوده را تا اینجای جدول بالا بیاوریم.

وی اضافه کرد: قطعا تیم ما در 5 بازی به جامانده از لیگ برتر با تمام توان به میدان می رود. ما همواره برای پیروزی بازی کردیم و بی تردید در مسابقات آینده هم از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و امیدوارم که بتوانیم یک صندلی خوب و در خور شان پیکان و گروه صنعتی ایران خودرو به دست آوریم.

تارتار در سرانجام گفت: در یک ماه گذشته ما سختی های زیادی را تحمل کردیم. فشار زیادی روی همه اعضای تیم بود اما همه یاری کردند تا حق به حقدار برسد. جا دارد از مدیریت گروه صنعتی ایران خودرو و در راس آن آقای فرشاد مقیمی تشکر کنم که در این مدت پیگیر حال ما و شرایط تیم بودند. بعلاوه از مدیران باشگاه پیکان به خصوص آقای اکبر محمدی متشکرم که هر کوششی از دست شان برآمد انجام دادند تا این اتفاق خوب برای مجموعه پیکان رخ بدهد. امیدوارم همه باهم در این مجموعه یکدل جلو برویم و به آنچه استحقاقش را داریم دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1723

به "تارتار: فدراسیون نشان داد می خواهد سلامت کار کند، شانس کسب سهمیه داریم، اما نباید انتظارات بالا برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: فدراسیون نشان داد می خواهد سلامت کار کند، شانس کسب سهمیه داریم، اما نباید انتظارات بالا برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید