بلندشو قهرمان روانه بازار کتاب شد

به گزارش شارژ 10، رمانی از علیرضا جوانمرد با نام بلندشو قهرمان منتشر شد.

بلندشو قهرمان روانه بازار کتاب شد

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نشر اسم تازه ترین کتاب خود با نام بلندشو قهرمان اثر علیرضا جوانمرد را روانه بازار کرد.

جوانمرد که پیش از این نیز مجموعه داستان کوتاهی با نام پیشانی نوشت ها را توسط نشر اسم منتشر نموده بود، در این اثر نیز همچون داستان های کوتاه خود، داستانی پست مدرن را برای مخاطب روایت می نماید.

شخصیت اصلی داستان قهرمان یوسفی کارمند پست خانه ای در پارک است، در حالی که همسرش، ساقی، کیلومتر ها آن طرف تر دارد در گالری های نیویورک می شود تا استعداد هنری اش را شکوفا کند!

تنها همنشین قهرمان یوسفی، پس از یاد یار مهربانش، آقای مرد است، مرد بزرگوار مهربان و حکیمی که کتاب مقدسی دارد به نام ملکوت.

در پشت جلد کتاب نیز می خوانیم: باید از دوست شفیق و رئیس رفیقم، آقای ساقدی، که این امکان را برای همسرم، ساقی عزیز، فراهم نموده تشکر کنم و روی پایم بایستم و مسابقۀ مشت زنی را ادامه دهم و با یک ضربۀ معجزه آسای ناهنگام حریف را از پا دربیاورم، نه به خاطر خودم -به خاطر خودم بود که ترجیح می دادم همین جا بخوابم؛ من کلاً خواب را به بیداری ترجیح می دهم- به خاطر این مردم شریف، همۀ این تماشاچیان حاضر در سالن ارث که با شور و هیجان، همۀ امیدشان را به من بسته اند و فریاد می زنند: بلند شو قهرمان! بلند شو!

رمان بلندشو قهرمان با قیمت 24 هزارتومان از سوی نشر اسم روانه بازار شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 739

به "بلندشو قهرمان روانه بازار کتاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلندشو قهرمان روانه بازار کتاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید