برگزیدگان نخستین جشنواره بندر و رسانه معرفی شدند

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، آئین اختتامیه نخستین جشنواره بندر و رسانه عصر امروز در آمفی تئاتر بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار گردید.

برگزیدگان نخستین جشنواره بندر و رسانه معرفی شدند

در بخش گزارش بازگشت کشتی های بزرگ به بنادر خرمشهر و آبادان.... از سمانه واحدی راد از نشریه حمل و نقل عنوان نخست، گزارش نجات روی آب/ غریق نجات از حس و حالشان می گویند از سیده فاطمه هلالات خبرنگاران مقام دوم و مهار تانکر آتش گرفته 15 هزار تنی از محسن یوسفی خبرنگار خبرگزاری فارس مقام سوم را کسب کرد.

کمیله حجازی خبرنگار خبرگزاری ایرنا برای خبر 92 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور جذب گردید و عباس عامریان خبرنگار خبرگزاری تسنیم برای خبر مشارکت بندر خرمشهر در تامین آب شرب بخشی از روستاها به ترتیب مقام های اول و دوم بخش خبر را از آن خود ساختند.

در بخش تیتر نیز تیتر آتش نشانی، عطش جام رمضان را فرو نشاند از حبیب الله بهرامی از روزنامه توسعه جنوب رتبه دوم و تیتر آتش آب با مشارکت بندر خرمشهر فرو نشست از فاطمه رکن الدینی از روزنامه تجارت جنوب مقام نخست را کسب کرد .

هیئت داوران در بخش عکس نیز امین انصاری را به عنوان رتبه نخست معرفی کرد.

در بخش گزارش های خبری صدا و سیما نیز رتبه نخست به سیما نفر، رتبه دوم به گزارش نوید سالم زاده و رتبه سوم به صورت مشترک به فرشاد آقایی و فاطمه بوارده تعلق گرفت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 8

به "برگزیدگان نخستین جشنواره بندر و رسانه معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان نخستین جشنواره بندر و رسانه معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید