آنالیز شبکه اجتماعی دانش آموزی(شاد) در گفتگوی زنده شب های فناوری

به گزارش شارژ 10، تهران (پانا) - سیزدهمین نشست شب های فناوری با موضوع خانواده و شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد)، دوشنبه 14مهر ساعت17، به صورت گفتگوی زنده با حضور رییس گروه هوشمند سازی مدارس وزارت آموزش و پرورش از کانال آپارات فرهنگ سرای فناوری اطلاعات پخش می گردد.

آنالیز شبکه اجتماعی دانش آموزی(شاد) در گفتگوی زنده شب های فناوری

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، این برنامه در راستای استفاده بهتر و بهینه معلمان و دانش آموزان از شبکه اجتماعی (شاد) و آنالیز مزیت ها و مسائل آن با حضور رحمان عیسی زاده نشلی رییس گروه هوشمند سازی مدارس وزارت آموزش و پرورش و کیوان نقره کار مجری کارشناس صدا و سیما برگزار می گردد.

طبق آخرین آمارهای اعلام شده تا کنون بیش از 12 میلیون دانش آموز، 100 درصد مدیران مدارس و حدود 90 درصد معلمان عضو شبکه شاد شده اند؛ شبکه ای که طبق اعلام آموزش و پرورش ضریب امنیتی اش از نظر جنبه های اخلاقی، حفظ داده ها، اطلاعات و محتواهای فراوری شده بسیار بالاست.

سلسله نشست های تخصصی شب های فناوری، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری های نوین خصوصا فناوری اطلاعات و بیان نظریه ها، دیدگاه ها و یافته های پژوهشی در این زمینه با حضور متخصصان و دست اندرکاران این حوزه برگزار می گردد.

این برنامه با مشارکت کانون شهروند و شهر هوشمند فرهنگ سرای فناوری اطلاعات به دبیری ستاره امیری متخصص شهر هوشمند اجرا می گردد.

علاقمندان می توانند برای تماشای این گفتگوی زنده و طرح سوالات خود در این زمینه به صفحه اینستاگرام یا کانال آپارات فرهنگ سرای فناوری اطلاعات به نشانی؛ itfarhangsaraمراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1232

به "آنالیز شبکه اجتماعی دانش آموزی(شاد) در گفتگوی زنده شب های فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شبکه اجتماعی دانش آموزی(شاد) در گفتگوی زنده شب های فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید