برانکو ایوانکوویچ با درخواست پرسپولیس موافقت کرد

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، پس از حضور محمدحسن انصاریفرد در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شاهد تغییر در نگرش مسئولان این باشگاه در پرونده پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ بودیم.

برانکو ایوانکوویچ با درخواست پرسپولیس موافقت کرد

سرمربی پیشین پرسپولیس که همراه با دستیاران هموطن کروات خود نزدیک به یک میلیون یورو از این باشگاه طلب دارد پس از عدم توافق با ایرج عرب مدیرعامل وقت پرسپولیس اقدام به شکایت از این باشگاه در کمیته انضباطی فیفا کرد تا آنها به این پرونده ورود نمایند.

انصاریفرد بلافاصله پس از انتصاب به عنوان جانشین عرب از معاونان خود خواست تا مکاتبه با برانکو را برای توافق با وی قبل از حکم کمیته انضباطی فیفا شروع نمایند.

باشگاه پرسپولیس از برانکو خواسته بود با توجه به تغییر مدیریت در باشگاه، مجددا پای میز مذاکره نشسته و به توافق لازم در این زمینه برسد.

خبرنگاران، کسب اطلاع کرد که برانکو با پیشنهاد باشگاه موافقت نموده و عنوان داشته است انصاریفرد را به عنوان یک مدیر ورزشی کاملا می شناسد و از او انتظار دارد که روی درخواست خود مبنی بر حل و فصل این مشکل مانده تا کادر فنی پیشین پرسپولیس به مطالبات خود برسد.

برانکو در پاسخ درخواست معاونان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت برای مذاکره با این باشگاه هیچ پیش شرطی ندارد و حاضر است با توافق در آینده ای نزدیک، مسائل را قبل از حضور در فیفا حل نماید.

قرار است باشگاه پرسپولیس تاریخ های پیشنهادی خود را برای جلسه با وکلای برانکو اعلام نموده تا توافق لازم درباره زمان برگزاری نشست صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 328

به "برانکو ایوانکوویچ با درخواست پرسپولیس موافقت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو ایوانکوویچ با درخواست پرسپولیس موافقت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید