بازی After Us ترکیبی از Journey و اینساید است؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش شارژ 10، کمپانی Private Division و استودیوی Piccolo به تازگی از بازی After Us برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

بازی After Us ترکیبی از Journey و اینساید است؛ تریلر آن را دیدن کنید

در این بازی در نقش گایا، روح زندگی، قرار خواهید گرفت و در محیط های پلتفرمینگ خیره کننده در جهانیی فانتزی کوشش می کنید تا روح حیوانات منقرض شده را نجات دهید و در ادامه این موجودات را پس از آگاهی از سرنوشت نهایی شان زنده کنید. این شمال آخرین نهنگ گیرافتاده در دام، آخرین عقاب در قفس، آخرین گوزن شکار شده و موارد دیگر می گردد.

در این میان باید از رویارویی با موجودات شرور بازی یعنی بلعنده های خطرناک و پوشیده از ماده ای نفت مانند، جان سالم به در ببرید. این موجودات در زمین های بایر در جست وجوی آخرین موجودات زنده پرسه می زنند. به طور کلی در این سفر احساسی از سوی سازندگان بازی تحسین شده Arise: A Simple Story، شما به تنهایی می توانید زندگی را به سیاره بازگردانید.

توانایی های حرکتی گایا به شما این امکان را می دهد که برای کشف منطقه ها تازه و فرار از تله های مرگبار سر خورده، بپرید و از تله ها فرار کنید. از طرفی استعدادهای ویژه او به شما این قدرت را می دهد که جهان را از ماده ای که در حال بلعیدن آن است، نجات داده و بعلاوه در کنار مقابله با موجودات شرور بازی، به آزادسازی روح موجودات بپردازید.

منظره ها متروکه ی بازی روابط مخرب بین انسان و طبیعت را در نمایشی زیبا از هنر به تصویر می کشد. از جنگل های در حال مرگ گرفته تا قلب شهرهای در حال فروپاشی، بستر خشک دریا و آسمان های آلوده، هر محیطی چالش های تازهی را پیش روی گایا قرار می دهد و نسخه های مختلف خود را از پیامدهای نابودی بلعندگان ارائه می نماید. After Us دیدگاهی غم انگیز به جهانیی دارد که به وسیله تأثیرات انسانی تخریب شده است. در این راه همچنان که علل ویرانی ها را کشف می کنید، سرنوشت موجودات شرور را به عنوان عوامل انقراض و بعلاوه عوامل پیشرفت، عشق و امید خواهید آموخت.

بازی After Us در بهار 2023 با قیمت 29.99 دلار برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های عرضه می گردد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2158

به "بازی After Us ترکیبی از Journey و اینساید است؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی After Us ترکیبی از Journey و اینساید است؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید