بازی های انیمه ای برتر: Sword Art Online Hollow Realization

به گزارش شارژ 10، به طور کلی عناوین نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) ظاهری مشابه انیمه دارند. با اینحال بیشتر آن ها از انیمه ساخته نشده اند. با اینحال اگر بازی های این سبک از انیمه ساخته شده باشند داستان بسیار مهیج و آشنایی خواهند داشت. همینطور اینکه بیشتر کرکترها برای شما آشنا بوده و نیازی به شرح ندارند. هنر شمشیر آنلاین: تحقق توخالی (Sword Art Online: Hollow Realization) یک بازی به این سبک است. یعنی بر اساس انیمه هنر شمشیر آنلاین ساخته شده و در سبک نقش آفرینی ژاپنی است. به همین علت هواداران این انیمه قطعاً از تحقق توخالی لذت خواهند برد.

بازی های انیمه ای برتر: Sword Art Online Hollow Realization

تحقق توخالی یک عنوان نقش آفرینی کامل است. یعنی شخصیت اصلی شما قابلیت شخصی سازی داشته و شما می توانید در طول بازی آن را ارتقاء دهید. از طرفی دنیای بازی به گونه ای طراحی شده که با تمام عناصر می توانید ارتباط برقرار کنید. شما در این بازی 4 کاراکتر قابل بازی دارد. همگی نیز قابلیت تغییر و شخصی سازی دارند. مانند بیشتر عناوین سبک نقش آفرینی ژاپنی شما باید با افراد زیادی صحبت نموده و مأموریت های مختلف را انجام دهید. با اینحال برای اینکه بازی کمی هیجان انگیز بشود مقداری عناصر اکشن نیز در بازی وجود دارد.

داستان بازی با انیمه فاصله زیادی داشته و تنها از بعضی کاراکترهای آشنا استفاده می نماید. شخصیت اصلی آن AI بوده که شما باید آن را ارتقاء داده و به نوعی به تکامل برسانید. در این بازی مکانیسم جدیدی از مبارزه در مجموعه هنر شمشیر معرفی گردید. به همین علت هم هست که آن را به شما پیشنهاد می کنیم. در این سبک مبارزه شما 4 کاراکتر را همزمان کنترل نموده و این افراد با یاری یکدیگر به یک موجود حمله می نماید. به طور کلی مبارزات گروهی بسیار لذت بخش بوده و این بازی نیز از پس آن به خوبی بر می آید. هوش مصنوعی بازی نیز نسبتاً خوب عمل نموده و شما را عصبانی نخواهد کرد. به همین علت به راحتی می توانید به تیم خود دستور دهید و مطمئن باشید که آن را اجرا خواهند کرد. البته دقت کنید که تحقق توخالی تنها به سبک تک نفره بوده و قابلیت تجربه با دوستان را ندارد. پس حالت کوآپ در آن وجود ندارد.

پس اگر از هواداران انیمه هنر شمشیر هستید، اصلاً تحقق توخالی را از دست ندهید. به علت اینکه قطعاً از آن لذت خواهید برد.

نام بازی: Sword Art Online: Hollow Realization

تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment

سازنده: Aquria

سبک: نقش آفرینی

پلتفرم: پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، کامپیوتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2051

به "بازی های انیمه ای برتر: Sword Art Online Hollow Realization" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های انیمه ای برتر: Sword Art Online Hollow Realization"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید